Helaas moet ik weer een keer jullie vriendelijke hulp inroepen.
Op 13/02/2024 kreeg ik van Proximus een e-mail dat mijn TV-box te oud is. Goed nieuws we ruilen hem om.
Hieronder. herneem ik de tekst van de e-mail :
|
|
|
|
|
Helaas moet ik weer een keer jullie vriendelijke hulp inroepen.
Op 13/02/2024 kreeg ik van Proximus een e-mail dat mijn TV-box te oud is. Goed nieuws we ruilen hem om.
Hieronder. herneem ik de tekst van de e-mail :
|
|
|
|
|
Ik heb 2 TV-boxen ik vroeg dan aan het forum of het mogelijk is deze 2 boxen hetzelfde te houden voor een gemakkelijkere bediening.
Tot mijn verwondering kreeg ik gisteren een e-mail waarin staat dat ik 2x € 49 moet betalen, over betaling stond niets in de eerste e-mail.
Kunt u mij helpen?
De prox forummedewerkers zullen u morgen hiermee wel verder helpen om dit in orde te zetten.
Martin, bedankt voor je snel antwoord (binnen 6minuten).
Bedankt Joel, die 2x € 49,00 staat in de contractwijziging (?) die viervoor gestuurd werd.
Ondanks de perfecte hulp zijn jullie nog niet van mij af!
Zaterdag ontving ik 2 TV Boxen (werken perfect!).
Vandaag kreeg ik er weer 2, dus dubbel geleverd.
Als jullie me een retourlabel zenden stuur ik de laatste 2 terug.
Mag ik de oude toestellen (1 bBox, en 2 oude decoders) hier bij doen?
Voor het eventuele retourlabel totaal gewicht 4,9 kg.
Serienummer 1 TV Box 279930021404701059
Serienummer 2 TV Box 279930021267101323
Totaal gewicht met oude toestellen 4,9 kg.
Bedankt Joel, dan is hopelijk alles opgelost!!!!!
Een kleine tip: regelmatig komen die retourlabels wel aan in iemands mailbox, maar in de spam folder.
Dus ….
Containerpark Groetjes,Joel
Toch een vraagje tussendoor:
Van de decoders moesten alleen nog de V5C en de V7 teruggestuurd worden, maar nu lees ik hier soms dat de V5C ook niet meer moet teruggestuurd worden?
Weet je soms ook hoe het zit met de Bboxen, klopt het dat alleen nog de bbox3V+ moet teruggestuurd worden? (De internet box “bbox4” uiteraard wel nog)
PS: omdat je bovenstaande link niet werkt heb ik de werkende hier nog eens gepost:
Kan je even nazien hoe lang we onze bbox 3 en v5 decoder reeds hebben?
Kan je even nazien hoe lang we onze bbox 3 en v5 decoder reeds hebben?
Ik zou ook eens graag weten hoelang we onze Bbox3 (Technicolor) hebben.
Okay, kreeg 2 retourlabels, wilde de 2 TV Boxen in dezelfde doos terug sturen waarin ik ze kreeg.
Stuur ze nu voor zekerheid allebei apart terug. Zeker is zeker.
Case closedf.
Bedankt voor jullie hulp/bemiddeling.
Heb alle oude toestellen (die bij jullie uitgeschreven zijn) naar het container park gebracht.
Inderdaad, maar is er dan geen vaste regel voor de bbox’en zoals bij de decoders waar enkel in regel de decoders V5C en V7 nog moet teruggestuurd worden en al de voorgangers mogen gerecycleerd worden?
Heb je reeds meer info over de vraag van
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.