Vraag
Mijn volume voor de Proximus TV-app wordt opgebruikt, maar ik heb die app helemaal niet in gebruik
Ik krijg tegenwoordig maandelijks, zo rond de 19e of de 20e, een sms van Proximus:
"Beste Proximus-klant: je maandelijks surfvolume van 1.0 GB inbegrepen bij je abonnement voor de Proximus TV-app in België & EU is opgebruikt. Vanaf nu gebruik je de data van je mobiele abonnement tot het einde van de maand. Tip: Volg je verbruik op de voet via de MyProximus-app. https://myproximusapp.page.link/usage. Tot binnenkort!"
Ik gebruik die TV-app echter helemaal niet. Ik heb die niet eens geïnstalleerd!
Waar komt dat zogenaamde verbruik dan vandaan? In elk geval niet van mij!
"Beste Proximus-klant: je maandelijks surfvolume van 1.0 GB inbegrepen bij je abonnement voor de Proximus TV-app in België & EU is opgebruikt. Vanaf nu gebruik je de data van je mobiele abonnement tot het einde van de maand. Tip: Volg je verbruik op de voet via de MyProximus-app. https://myproximusapp.page.link/usage. Tot binnenkort!"
Ik gebruik die TV-app echter helemaal niet. Ik heb die niet eens geïnstalleerd!
Waar komt dat zogenaamde verbruik dan vandaan? In elk geval niet van mij!
Reageer
Rich Text Editor, editor1
Editor toolbars
Press ALT 0 for help
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.