Skip to main content

Hoe kan je toestellen (waarvan je zelf al niet meer weet dat je de app hierop ooit installeerde) verwijderen. De Proximus-persoon zonet aan de lijn, stuurde mij naar Youtube na 45minuten, compleet zinloos. Ik dacht dat enkel proximus 080022800 dat kon, wie helpt me?

Bedoeling is om de pickx-app die op de AppleTV stond opnieuw te installeren want sinds vandaag doet hij het niet meer. Ik werk niet meer met een decoder.

Eentje selecteren uit de lijst en verwijderen helt niet.Meerdere kan je niet verwijderen want rechtsonder krijg je dan even de melding “GetUsersRecordings_failed”

 

bij sommige decoders zoals de v5compact kun je via de systeem instellingen zien welke toestellen gekoppeld zijn aan Pickx en kun je die ook ontkoppelen.


bij sommige decoders zoals de v5compact kun je via de systeem instellingen zien welke toestellen gekoppeld zijn aan Pickx en kun je die ook ontkoppelen.

Martin, ik werk niet meer met een decoder, enkel met een BBox3 en een appleTV


Ja dat is het probleem net zoals het met de recente decoder ook niet meer kan, ik heb hier vroeger al aan de PX forummedewerkers voorgesteld om door te geven aan de specialisten ter zake dat ze beter die optie in Proximus Pickx of in MyProximus zouden voorzien om zo zelf de toestellen te kunnen ontkoppelen


ja en op welke manier kan ik dan liefst vandaag nog naar TV kijken denk je? heb mijn originele post nog wat aangevuld met foto’s


Dat zal niet meer lukken volgens mij want hier is niemand meer op het forum van proximus en ook helpdesk is maar tot 22uur.

Mss als noodoplossing via http://pickx.be  op laptop of PC of via de app pickx op smartphone of tablet ...

Edit, Ja ik ben in de val gelopen, dat zal niet meer lukken waarschijnlijk aangezien te veel gekoppelde toestellen hebt 😊

probeer het gewoon eens op je laptop of het lukt via http://pickx.be


Dat zal niet meer lukken volgens mij want hier is niemand meer op het forum van proximus en ook helpdesk is maar tot 22uur.

Mss als noodoplossing via http://pickx.be  op laptop of PC of via de app pickx op smartphone of tablet ...

 

OK dank Martin, hopelijk pikt iemand van Proximus dit morgen op, want echt vervelend!


IK heb het juist eens geprobeerd op mijn laptop via https://www.proximus.be/pickx  maar het beeld opent tergend traag dus er zullen overal problemen zijn vermoed ik met proximus pickx!!!


@HadewychT , kan je die apparaten verwijderen van mijn pickx aub?


@HadewychT , kan je die apparaten verwijderen van mijn pickx aub?

 

nu is het bij mij toch gelukt op de laptop, juist als de match gedaan is 😉

 


Zelfde probleem. Je kan deze verwijderen via een oudere proximus decorder…. maar heb dit gedaan en Pickx app op AppleTV crasht nog steeds. Vraag mij af waarom je dit bij de instellingen van de Pickx-app niet kan verwijderen. 

Dus na verwijderen en volledig opnieuw installeren was er nog steeds het probleem dat de  Pickx app crasht. Volgens mij was het meer dan 5 users niet het probleem… maar wel degelijk bij Proximus. Dit Pickx app is zo onstabiel. Bij Netflix en andere, zelfs bij VRTmax  is er nooit een probleem. Altijd met Proximus Pickx!


Hoe kan je toestellen (waarvan je zelf al niet meer weet dat je de app hierop ooit installeerde) verwijderen. De Proximus-persoon zonet aan de lijn, stuurde mij naar Youtube na 45minuten, compleet zinloos. Ik dacht dat enkel proximus 080022800 dat kon, wie helpt me?

Bedoeling is om de pickx-app die op de AppleTV stond opnieuw te installeren want sinds vandaag doet hij het niet meer. Ik werk niet meer met een decoder.

Eentje selecteren uit de lijst en verwijderen helt niet.Meerdere kan je niet verwijderen want rechtsonder krijg je dan even de melding “GetUsersRecordings_failed”

 

Waar kan je het aantal users/apparaten terugvinden in de Pickx-app op Apple-tv ? Ik kan dit enkel terugvinden via een oude proximus-decoder.


Eentje selecteren uit de lijst en verwijderen helt niet.Meerdere kan je niet verwijderen want rechtsonder krijg je dan even de melding “GetUsersRecordings_failed”

 

Houd er ook rekening mee dat een toestel moet 30 dagen geregistreerd zijn vooraleer je het kan vervangen door een ander toestel, je kan het verwijderen, maar het gratis slot zal pas na 30 dagen na de registratiedatum weer vrij zijn.


Eentje selecteren uit de lijst en verwijderen helt niet.Meerdere kan je niet verwijderen want rechtsonder krijg je dan even de melding “GetUsersRecordings_failed”

 

Houd er ook rekening mee dat een toestel moet 30 dagen geregistreerd zijn vooraleer je het kan vervangen door een ander toestel, je kan het verwijderen, maar het gratis slot zal pas na 30 dagen na de registratiedatum weer vrij zijn.

Bedoel je hiermee dat je 30 dagen moet wachten tot er een slot vrij is ?? Dus wanneer je door het slecht werken van de Pickx-app en bij telkens resetten komt er een nieuwe registratie bij, dat je nog eens 30 dagen moet wachten...


Een toestel moet 30 dagen geregistreerd zijn vooraleer je het kan vervangen door een ander toestel.

Nu ik het zelf nog eens goed lees wat een PX forummedewerker gepost heeft denk ik dat je het zo moet interpreteren : 

als je toestel1 ontkoppelt om een nieuw toestel2 te kunnen koppelen dat het tweede toestel2 alleen kan werken met pickx als je ontkoppelde toestel1 reeds meer dan 30 dagen al gekoppeld was.


Een toestel moet 30 dagen geregistreerd zijn vooraleer je het kan vervangen door een ander toestel.

Nu ik het zelf nog eens goed lees wat een PX forummedewerker gepost heeft denk ik dat je het zo moet interpreteren : 

als je toestel1 ontkoppelt om een nieuw toestel2 te kunnen koppelen dat het tweede toestel2 alleen kan werken met pickx als je ontkoppelde toestel1 reeds meer dan 30 dagen al gekoppeld was.

klopt, iemand op de helpdesk heeft dan alle gekoppeld apparaten verwijderd en klaar was kees