Skip to main content
Antwoord

Kunnen de drie ontbrekende afleveringen bij serie "The Swap" via Pickx Mix toegevoegd worden?

• June 13, 2025
  • 10 reacties
  • 72 Bekeken

Forum|alt.badge.img

Is het mogelijk om bij de serie “The Swap”, beschikbaar via Pickx Mix, de drie afleveringen die ontbreken toe te voegen.

De ontbrekende afleveringen zijn:

seizoen 1 aflevering 6

seizoen 2 aflevering 2

seizoen 2 aflevering 7.

Zouden deze er aub bij geplaatst kunnen worden?

Bedankt!

Beste antwoord door tina.b

@Fa03 

Ondertussen werden alle afleveringen van “The swap” geactiveerd die beschikbaar zijn

mvg

Tina

Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

10 reacties

tina.b
Forum|alt.badge.img+4
  • Moderator
  • June 16, 2025

@Fa03 

We laten het nakijken

met vriendelijke groeten

Tina

tina.b
Forum|alt.badge.img+4
  • Moderator
  • Antwoord
  • June 16, 2025

@Fa03 

Ondertussen werden alle afleveringen van “The swap” geactiveerd die beschikbaar zijn

mvg

Tina

Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Apprentice
  • June 16, 2025

Bedankt!

Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Apprentice
  • June 17, 2025

Beste Tina,

Gisterenavond waren de drie ontbrekende afleveringen nog niet beschikbaar? Dus er is voorlopig nog niets veranderd…

Komen deze er eventueel bij als er een nieuwe update komt?

Mvg

tina.b
Forum|alt.badge.img+4
  • Moderator
  • June 17, 2025

@Fa03 

wel ik vermoed dat prx er dan ook niet aan kan…

want de collega heeft alles wat we hebben van the swap beschikbaar gesteld.

k zal de vraag nog eens stellen…

groetjes

Tina

Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Apprentice
  • June 19, 2025

Ok, bedankt. Ik wacht intussen op jouw antwoord… Het zou wel vreemd zijn als een hele serie beschikbaar is en drie afleveringen er tussen uit zijn. Het is ook niet leuk om een hele aflevering te missen, als je een serie kijkt…

Het is nog gebeurd met andere series, maar dan werden de afleveringen er meteen bij geplaatst als het gemeld werd… Hopelijk lukt het alsnog. 😊

Martin
  • June 19, 2025

@tina.b Ter info: Fa03 heeft hiervoor een nieuwe topic opgestart → hier

HadewychT
Forum|alt.badge.img+4
  • Community Manager
  • June 20, 2025

@Fa03 Weet je van welke datum die afleveringen zijn ? Dan kan ik gericht nakijken of er met die afleveringen iets misgelopen is. 

Ik ga de andere topics over dit probleem afsluiten om het forum overzichtelijk te houden.

Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Apprentice
  • July 15, 2025

@HadewychT Bedankt voor je antwoord; ik heb het nu pas opgemerkt dat ik een antwoord ontving. Op de app/website/tv-box kan ik enkel zien dat de serie van 2021 is, maar er staat geen exacte datum bij. Het is een serie in jullie aanbod via Pickx Mix.

Ik was de serie aan het kijken en merkte na aflevering 5 op dat het meteen naar aflevering 7 ging. Omdat het reeds eerder is voorgevallen met andere series dat er een aflevering ontbrak, dacht ik dat het er snel bijgeplaatst zou worden als ik dit door zou geven.

Ik ging er ook vanuit dat Proximus de rechten heeft om deze serie uit te zenden; en hierbij de 3 ontbrekende afleveringen ook ergens in jullie archief aanwezig zouden zijn.

Hopelijk kan u alsnog vinden wat er eventueel misgelopen is. Als u meer weet, mag u mij zeker op de hoogte houden. Alvast bedankt, Mvg. Fa

DaisyS
Forum|alt.badge.img+5
  • Moderator
  • July 16, 2025

@Fa03 Ik heb het nogmaals nagevraagd bij de collega’s die verantwoordelijk zijn voor onze video on demand.