Geachte,
Na enkele maanden wachten neem ik opnieuw contact met u op omdat mijn verbazing en teleurstelling groot zijn dat ik op mijn twee eerdere klachten nog steeds geen antwoord heb ontvangen.
Zoals reeds meerdere keren aangegeven, gaat het probleem over opnames die niet worden geregistreerd. Dit doet zich voor bij verschillende programma’s, meerdere afleveringen en op uiteenlopende tijdstippen. Op het forum heb ik bovendien gelijkaardige meldingen gezien van andere klanten die met hetzelfde probleem geconfronteerd worden.
Ik verwacht in de eerste plaats een concrete oplossing voor deze technische problemen. Daarnaast vind ik het belangrijk dat mijn klachten op een correcte en klantgerichte manier worden behandeld en opgevolgd. Het feit dat ik na maanden nog steeds geen antwoord heb gekregen, roept ernstige vragen op over de dienstverlening en klachtenafhandeling binnen Proximus.
Ik vraag u dan ook om mijn dossier opnieuw grondig te bekijken, mij duidelijk te informeren over de stand van zaken en een voorstel te doen om dit probleem op te lossen. Als trouwe klant verwacht ik immers een gepaste tegemoetkoming en een duidelijk engagement om mijn vertrouwen in Proximus te behouden.
Ik kijk uit naar uw snelle en inhoudelijke reactie.
Met vriendelijke groeten,