Beantwoord

IOS App 5.2.1 Proximus Pickx en Chromecast: Triestig verhaal

  • 26 December 2019
  • 59 reacties
  • 2253 Bekeken

  • Rising star
  • 21 reacties

Dames, Heren van Proximus (Pickx),

ik omarm graag de laatste technologie (toch ook één van jullie streefdoelen ?), maar toch is het soms meer huilen dan lachen.

Feit: Jullie laatste IOS versie van Proximus Pickx om Live Tv (of Recordings) te casten naar TV/Scherm/Monitor via externe/interne Chromecast.

Cast symbool komt tevoorschijn in de app., vervolgens TV toont melding “Pickx, You are ready to cast” maar… er komt verder niks !

Bevestigd feit bij gebruik app op diverse Iphones en Ipad. Bevestigd feit bij gebruik van externe Chromecast op TV/Monitor, en interne Chromecast Philips TV.

Bevestigd feit dat alles feilloos werkte en werkt bij apps als Prime, Stievie, Tunein, Youtube, enz.

→ Zou echt leuk zijn dat dit eens (voorgoed) werkt  !

Dank !

DV

icon

Beste antwoord door dvdc 21 February 2020, 10:51

Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

59 reacties

Beste Proximus,

Is hier al nieuws rond? Zicht op een oplossing? 
@SamuelD 

Reputatie 7
Badge +4

Ze zijn volop bezig met een nieuwe update van de app en die zou bijna klaar moeten zijn. Jammer genoeg kan ik nog geen exacte datum geven hiervoor. 

Dag Hadewych

Bij mij werkt het chromecasten via IOS ook niet.

Een concrete vraag: ik heb momenteel een minimus pakket met gehuurde decoder , maar ik heb ook nog een een gekochte V5 decoder.

Stel dat ik overschakel naar Epic Combo Light (en mijn gehuurde decoder terug binnen breng), kan ik dan nog met de gekochte decoder TV kijken (als het casten niet werkt)?

 

Reputatie 7
Badge +4

Bij de Epic Combo Light kan je enkel via de app of de site TV kijken en zal je je decoder dus niet meer kunnen gebruiken. Met de Epic Combo Full is dit wel mogelijk.  

Jammer, maar toch bedankt voor de snelle reactie.

Nog een vraagje: stel ik de gehuurde decoder terug binnen breng en enkel met mijne gekochte decoder werk, hoeveel gaat er dan af van de abonnementsprijs van de Epic full combo?

Reputatie 7
Badge +3

Dan valt er 8 EUR huurgeld voor de decoder weg. Grt, Heidi

hallo.

Gisteren 5.2.7 update gedaan, update verwijst naar Chromecast (yesss…), en vandaag getest op IPad en IPhone, en werkt.

Eindelijk.

Dank voor de IT development.

GR

Reputatie 7
Badge +4

Heel blij dit te horen! 

 

Veel kijkplezier!