Skip to main content
Beantwoord

Herhaaldelijk foutmelding bij opname en terugkijken


Sinds een paar dagen - sinds de laatste update vermoed ik - krijg ik herhaaldelijk de foutmeldingen P004 en P006 wanneer ik een opname wil bekijken of een programma terug wil kijken. 
Ik moet telkens de TV-box volledig opnieuw starten om het programma te kunnen bekijken. 
Maar vaak valt de opname dan halverwege uit, zonder dat ik iets doe of ergens aankom. Wanneer ik de opname opnieuw start, begint deze vanaf het begin. 
Wat kan ik hier aan doen?

Beste antwoord door Martin

Je zou al uit zekerheid de internet box eens kunnen resetten 

Reset je b-box/Internet box | Proximus

Bekijk origineel
Heb je hier een antwoord gevonden op je vraag?

12 reacties

Martin
  • 33458 reacties
  • Antwoord
  • 23 mei 2024

Je zou al uit zekerheid de internet box eens kunnen resetten 

Reset je b-box/Internet box | Proximus


  • Apprentice
  • 2 reacties
  • 11 juni 2024

Niet echt een antwoord en oplossing voor dit probleem.

Ik stuit hier ook op.

net 2 dagen terug klant en de zever begint al.


Michael V
Forum|alt.badge.img+2
  • Moderator
  • 653 reacties
  • 17 juni 2024

@Eyeskull2220 Kan je uw forumprofiel aanvullen zodat we je gegevens kunnen nakijken.


  • Auteur
  • Apprentice
  • 2 reacties
  • 26 juni 2024

Ik heb gedaan wat jullie voorstelden. Een paar weken ging het goed, maar sinds enkele dagen krijg ik weer te foutmelding P004, telkens ik een opname wil starten of iets wil terugkijken. 
 

Kan dit definitief worden opgelost?


Michael V
Forum|alt.badge.img+2
  • Moderator
  • 653 reacties
  • 1 juli 2024

@CMHBadeend Ik heb even uw gegevens nagekeken. Kan je eens de internetbox van de stroom halen en na een minuutje terug in de stroom steken. Dit nadien ook met de tv box.


  • Auteur
  • Apprentice
  • 2 reacties
  • 3 juli 2024

@Michael V 

Dat heb ik de vorige keer ook gedaan, maar na 2 weken begon het opnieuw


Michael V
Forum|alt.badge.img+2
  • Moderator
  • 653 reacties
  • 3 juli 2024

@CMHBadeend Ik zie op dit moment dat het lang geleden is dat dit nog eens gebeurt is en dat kan veel problemen oplossen.


  • Apprentice
  • 1 reactie
  • 1 april 2025

Ik ben sinds enkele maanden klant. Na enkele weken werd ik al geconfronteerd met 'oeps. Er is iets mis.' (P006). Sindsdien om de haverklap hetzelfde. Vandaag al de derde dag op rij. 

Twee dagen geleden een mail gestuurd naar klantendienst, geen reacties.

De overstap naar Proximus is een grote stommiteit geweest. Ze zijn me binnenkort weer kwijt.


Martin
  • 33458 reacties
  • 1 april 2025

Als je probeert te zappen en dan terug te gaan naar de zender waarnaar je aan het kijken was, komt het dan terug in orde?.

Is je TV box rechtstreeks verbonden met een kabel aan de internet box 

Heb je al eens → je toestellen herstart  

Moest dit ook niet helpen  zou je ook eens →  de Internet box kunnen resetten


GeertC
Forum|alt.badge.img+4
  • Moderator
  • 2139 reacties
  • 2 april 2025

@HansVH 

Ik kan me voorstellen dat dit inderdaad vervelend is, 

heb je deze foutmelding bij alle opnames? 

 

Geert


  • Apprentice
  • 1 reactie
  • 9 april 2025

Hier net het zelfde fenomeen echter met foutcode P132.

Oplossing?


Ook hier dezelfde problemen . Resetten en of herstarten helpt paar dagen . Het is volgens mij ook ni de bedoeling dat je deze om de paar dagen moet herstarten . Net hetzelfde dat wifi hier soms paar seconden wegvalt . A meneer we zullen je modem eens herstarten , is dan ook weer paar dagen ok . En waar blijft de fiber hier ?