Beantwoord

Herhaaldelijk foutmelding bij opname en terugkijken

  • 23 May 2024
  • 3 reacties
  • 88 Bekeken

Sinds een paar dagen - sinds de laatste update vermoed ik - krijg ik herhaaldelijk de foutmeldingen P004 en P006 wanneer ik een opname wil bekijken of een programma terug wil kijken. 
Ik moet telkens de TV-box volledig opnieuw starten om het programma te kunnen bekijken. 
Maar vaak valt de opname dan halverwege uit, zonder dat ik iets doe of ergens aankom. Wanneer ik de opname opnieuw start, begint deze vanaf het begin. 
Wat kan ik hier aan doen?

icon

Beste antwoord door Martin 23 May 2024, 22:44

Bekijk origineel

3 reacties

Je zou al uit zekerheid de internet box eens kunnen resetten 

Reset je b-box/Internet box | Proximus

Niet echt een antwoord en oplossing voor dit probleem.

Ik stuit hier ook op.

net 2 dagen terug klant en de zever begint al.

Reputatie 5
Badge +2

@Eyeskull2220 Kan je uw forumprofiel aanvullen zodat we je gegevens kunnen nakijken.

Reageer