Reeds meerdere malen vul ik het formulier in om een happy house bezoek te krijgen steeds de melding dat men mij zo snel mogelijk zal contacteren echter zonder resultaat.Dan vraag ik mij af waarom je een datum en uur moet doorgeven( en dan ook speciaal moet thuis blijven met dit mooie weer)wanneer je bereikbaar bent want medewerker moet beslissen of het nodig is dat er iemand langs komt.
Ik heb alle begrip voor de situatie aangaande covid-19 maar als je van die dienst geen gebruik kan maken zet men deze al dan niet tijdelijk op stop.
Probleem
beeld bevriest regelmatig op tv
decoder reageert niet meer
als hij dan toch reageert na reset zappen naar andere posten duurt heel lang decoder kan gewoon nummering van op tv niet bijhouden.
bij het zappen naar andere zender allemaal kleurschakeringen en dan slaat hij vast.
in het verleden nog al problemen gehad maar na alles te resetten terug opgelost.
Ik heb alles al van in het begin al meerdere malen geinstalleerd en nadien bij problemen gereset
b-box-3 modem wifi-bridge zonder resultaat.
Installatie is volledig draadloos
Dienst happy house mogelijk of andere contacten