Vraag

Grote problemen met fout melding P011 en P016

  • 3 January 2022
  • 31 reacties
  • 4441 Bekeken

Beste,

Wij krijgen regelmatig een foutmelding van P011 en P016 te zien bij het gebruik van een replay of en opgenomen programma.

Dit is echt ontmoedigend.

Ondanks het herstarten van de decoder, het stoppen, het terugspoelen,… niets aan te doen. het blijft een probleem.

Wat nu ? 


31 reacties

Reputatie 1

Beste, 

Dank u voor de respons.

Hopelijk raakt alles opgelost.

Alvast bedankt voor de hulp!

 

Mvg Luc

 

 

Reputatie 1

Beste Martin en Hadewych T

Volgende week komt de technieker  waarvoor dank,

Ik heb de installatie dozen teruggevonden en deze zijn leeg, hierbij vermoed ik de de juiste HDMI kabel is geïnstalleerd.

Deze avond was het idd weeral prijs.

Programma dat nog aan het opnemen was, willen bekijken vanaf het begin, error PO25.... "Oeps...er ging iets mis" dit programma kan helaas niet worden afgespeeld.

Ook TV Replay werkt niet terwijl dit actief staat in My Proximus.

Je ziet    elke dag.....…

Hopelijk komt er volgende week verbetering.

Prettig weekend....😉🤪

Reputatie 7
Badge +5

@lucGeu Laat ons zeker weten hoe het is gegaan. 

Reputatie 1

Beste, ik laat zeker iets weten of er een oplossing gevonden werd. De interventie is om praktische reden verplaatst naar donderdag.  Wij kijken er naar uit....ook vandaag was het weer miserie troef om TV te kunnen kijken.  ( weeral geen beeld op TV en er bleef 1 led (linkse ) rood branden op TV box . Verschillende malen TV box gereset en toe weer beeld.

Mvg

Luc

 

 

 

 

Reputatie 1

Beste HadewychT,  Martin, DaisyS,

Vandaag zoals voorzien bezoek gehad van Proximus Technicus.

( 1 + 1 stagiaire)

Zeer tevreden over dit bezoek.

Ze zijn onmiddellijk in de kruipkelder naar de aansluiting gaan kijken en uitmeten.

( de technicus die 3 weken geleden de aansluiting/ installatie kwam doen wilde niet in de kruipkelder, dus heb ik de kabel vanuit de kruipkelder door een buis naar de garage gestoken).

Maar in de kruipkelder bleek dus een probleem te zijn. Daar was op de kabel ook de verbinding/ connectie met de lijn die vanaf de straat binnenkomt..en op deze connectie bleek het probleem te zitten. Ze hebben de oude verbinding verwijderd en deze opnieuw gemaakt.

Daarna was de test o.k.

Nadien hebben ze ook de TV box terug op fabrieksinstellingen gezet, en terug ingesteld.

Nadien nog heel wat uitleg gekregen.....over hoe alles werkt, dit in tegenstelling tijdens de installatie, zo goed als geen informatie gehad.

Morgen gaan ze mij terug opbellen om het resultaat te bespreken.

Dus tot nu toe zeer tevreden van de interventie ! 

( Mijn conclusie:  probleem had vermeden kunnen worden als de installatie technicus zijn werk beter had uitgevoerd....)

Maar van de 2 heren die vandaag zijn langsgeweest.....zeer tevreden!

 

Mvg. 

Luc

 

 

 

 

 

 

 

 

Reputatie 7
Badge +5

@lucGeu Heel blij om dit te lezen! Hou ons zeker op de hoogt moest er nog iets zijn.

Reageer