Skip to main content
Vraag

gewiste opnames

• September 5, 2026
  • 5 reacties
  • 26 Bekeken

Om een of andere reden is een serie helemaal gewist terwijl ik 1 aflevering wiste. Kan dat worden hersteld/teruggezet aub ?

5 reacties

Martin
  • September 5, 2026

@Symbelaain 

Proximus-medewerkers komen hier niet langs in het weekend en komen pas maandag hier terug langs en zullen uw gegevens nodig hebben, vul die daarom vooraf aan in uw → ForumProfiel (indien dit nog niet gebeurd is). Zo vermijdt u ook dat de medewerker deze gegevens later nog apart moet opvragen, wat de behandeling van uw vraag kan vertragen.
In het privéveld "Ticket" kan je bijkomende relevante informatie toevoegen indien je dit nodig vindt.
Deze gegevens in privévelden zijn om wille van Privacy uitsluitend zichtbaar voor Proximus-medewerkers. Andere forumgebruikers kunnen ze niet raadplegen.
Klik daarna onderaan op "Sla wijzigingen op".
Laat hier even weten wanneer dat gebeurd is. 

Best dat je ook meer details geeft over welke serie het juist gaat.

PS: Belangrijk voor meldingen over opnames
Als je een probleem ondervind ivm opnames (bv. afspelen, onvolledige opnames of reeksen) blijf deze meldingen zeker indienen, dat doe je (gecentraliseerd) hier: 
→ Informatie Pickx opnames waar ook alles goed opgevolgd wordt door Proximus.

Mutlie
  • September 6, 2026

@Symbelaain 

Ik denk niet dat het de bedoeling is van Proximus om per ongeluk gewiste series als een probleem met een opname (zoals bijv. onvolledig afgespeelde opnames) te beschouwen. Maar moest je zulks ondervinden is het een goede tip om in dat topic te posten.

Proximusmedewerkers kunnen mogelijk je serie terugzetten, dat lukt hen niet altijd.
Vermeld alleszins over welke serie het gaat en zo mogelijk zender, dag en uur en welke afleveringen.

----> Een veelgemaakte fout (m.i. onvoldoende aangepakt of beschermd door PX) is dat je in het hoofdscherm “opnames” (waar alle opgenomen films, series, … staan) naar een serie gaat en dan direct de 1e/volgende aflevering opstart. Als je dan na het bekijken terugkeert zit je nog in de serie en niet in de specifieke aflevering en is je keuze voor de serie! Natuurlijk staat daar dan ook de tekst voor de serie (serie wissen) en niet de aflevering (aflevering wissen), maar een fout is snel gemaakt.
Wat het wissen van één aflevering betreft is het dus best vooraf even te controleren dat je niet in het “hoofdscherm” van de opgenomen serie bent, maar in het scherm van de specifieke aflevering. 

• Auteur
  • Apprentice
  • September 6, 2026

Het is tenslotte maar een vraag en als mens mag je foutjes doen ; maar dit heb ik nog mee gemaakt dat bij wissen niet duidelijk is wat je wist. Bij de normale gedachte wis je een aflevering en dan blijkt alles weg.

Mutlie
  • September 6, 2026

Inderdaad, een normale gedachte.
En dan helpt niet te snel klikken en eerst lezen en nadenken (zoals bij een bestand wissen op pc)  nog niet altijd, nietwaar?
Want inderdaad, als je nog in het seriescherm zit heb je wel eens prijs. Zelf ook meegemaakt hoor.

Waar ik nu pas aan denk - ik weet dus niet welke serie/zender, misschien kan je nog via de app de serie verder kijken? Maar dat hangt ook weer van de zender af, natuurlijk.

• Auteur
  • Apprentice
  • September 6, 2026

Enfin,

het is niet zo een probleem, maar ik wou eens weten …

bedankt voor de reactie,

wordt geapprecieerd