Vraag

geluid en beeld lopen niet synchroon

  • 11 April 2022
  • 30 reacties
  • 1445 Bekeken

Gedurende enkele weken loopt het beeld en geluid niet synchroon, en wordt steeds erger. Er zit nu een 3 tal seconden verschil op. 
Alles is al 35663 keer gereset maar het probleem blijft. Ben echt serieus aan het overwegen om ons abonnement stop te zetten als dit niet opgelost raakt

 


30 reacties

Reputatie 7
Badge +4

@Elodie_vhb Een nieuwe decoder zal het probleem niet oplossen. De oorzaak ligt meestal eerder in de verbinding tussen je decoder en de modem of in de oorzaken die ik hierboven reeds vernoemde. 

Om beide decoders van plaats te wisselen moet je enkel de kabels achteraan de decoder even ontkoppelen. Je kan de kabels laten zitten en enkel het bakje zelf verplaatsen. Is dat ook niet mogelijk ?

@HadewychT Decoders verwisseld, probleem nog groter. Nog meer spatie tussen beeld en geluid.. 

Reputatie 7
Badge +3

@Elodie_vhb 

doet het probleem zich nu nog steeds voor?

 

Geert

@GeertC Nu op dit moment kan ik het niet controleren. Gisterenavond absoluut JA.

@GeertC @HadewychT 

Probleem nog steeds NIET opgelost!

Reageer