Skip to main content
Vraag

Geen beeld via decoder

  • 21 november 2018
  • 6 reacties
  • 237 Bekeken

Wij hebben een V6 decoder staan en een V5 compact de V5 geeft geen enkel probleem alleen de V6 wel het is te zeggen zetten onze tv aan een zien geen beeld de V6 opnieuw starten en dan hebben we beeld, na een tijdje zetten we de tv en dan weerop terug van hetzelfde iemand een idee, hdmi kabel werd ook al vervangen
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

6 reacties

Martin
  • 33963 reacties
  • 21 november 2018
Ter info: werd hier al door anderen ook gemeld in de grote v6 topic, of deze bug er al uit is met de recentste software update, dat zouden de mensen van proximus zelf ons moeten kunnen vertellen.

ter info heb laatste versie en neen het is er nog niet uit

wat gaat er aan gedaan worden, blijkbaar niet veel pfff

LinosD
Forum|alt.badge.img+4
  • Proximus Ambassador
  • 529 reacties
  • 22 november 2018
Kan je via privébericht even het lijnnummer melden waarop je decoder verbonden staat?

juist verstuurd

ElsJ
Forum|alt.badge.img+3
  • Proximus Ambassador
  • 418 reacties
  • 27 november 2018
Sven Vanderheyden op dit moment nog niet. Groeten ELs