Beantwoord

Foute opname


Reputatie 4
Badge +2

Op vrijdagavond 24/4 plande ik de opname van de  aflevering van Riviera. Tot mijn ergernis werd niet Riviera maar wel de rampzalige persconferentie van Sophie Wilmés opgenomen.

Kan men dit bij Proximus alsnog rechtzetten? Ik zou heel graag deze aflevering van Riviera nog kunnen bekijken.

icon

Beste antwoord door Martin 29 April 2020, 09:04

Bekijk origineel

17 reacties

Louter als info: In het ergste geval kun je die ook bekijken via 

https://www.vrt.be/vrtnu/categorieen/series/#categories=series&searchtype=programs

en als je bvb een een HDMI chromecast hebt kun je via TV kijken.

Reputatie 4
Badge +2

@Martin  bedankt voor deze info. Ik heb me net geregistreerd op VRTNU maar vind enkel aflevering 1 terug en niet de aflevering van vrijdag 24/4. 

@Argenteus 

inderdaad ik vind deze van 17 april maar nog niet van 24 april 

https://www.vrt.be/vrtnu/a-z/riviera/2/riviera-s2a1/   aflevering twee staat er blijkbaar nog niet op.

Reputatie 7
Badge +4

hi @Argenteus  heb je de opname ondertussen kunnen opvragen ?

Reputatie 4
Badge +2

@jonathandr  ik heb het net gecheckt via ‘opnames’ en via ‘VRTnu’: geen 2de aflevering van Riviera te bekijken!

Reputatie 7
Badge +4

@Argenteus  kan je nogmaals checken ?
ik pasten een paar zaken aan

Reputatie 4
Badge +2

@jonathandr  bedankt voor je inspanningen. Ik heb het net opnieuw gecheckt en er is wel wat gewijzigd: ik krijg de corona persconferentie niet meer te zien, maar Riviera is nog steeds niet te bekijken.

Kan je jouw decoder nog even heropstarten en het opnieuw proberen?

@WenzelR 

@Argenteus  nu weet ik waarom ik die op VRTNU niet gevonden heb zie hieronder:
 

Vrijdag 24 april

  • Details over het educatieve en nostalgisch aanbod vind je op https://www.een.be/tv-gids
  • Op vrijdag 24 april is er een extra Journaal n.a..v de Veiligheidsraad. Het extra Journaal volgt de persconferentie van de raad zodra die start. Voorlopig nog onduidelijk wanneer de persconferentie zal starten. Het Journaal Laat zal ook uitgebreider zijn.
  •  Thuis trakteert de Eén-kijkers op een extra lange aflevering, die ook de laatste aflevering van Thuis wordt dit voorjaar. 

Door het voortdurend uitstellen van de persconferentie van de Nationale veiligheidsraad vervielen de uitzendingen van Riviera en Manhunt. Deze worden verschoven naar vrijdag 1 mei.  Meer gegevens volgen.

Reputatie 4
Badge +2

@WenzelR  volgens de TV gids zou de 2de aflevering van  de Britse dramaserie,  ”Riviera”  op 24 april 2020 starten om 23u15. De rampzalige Corona persconferentie stuurde de programma’s in de war.Misschien kan iemand bevestigen of Riviera wel of niet meer werd uitgezonden? Bij ‘mijn opnames’ staat deze aflevering wel vermeld als opgenomen, maar bekijken lukt niet.

 

Reputatie 4
Badge +2

@Martin 

@WenzelR 

Bedankt Martin voor je informatie, hierdoor is het probleem opgelost. Ik las jouw berichtje pas nadat ik mijn antwoordje aan WenzelR had verstuurd.

Nog een aangename dag

Reputatie 7
Badge +1

Heb op 7 maart Dunkirk opgenomen op 4. Wou deze film vanavond zien. Blijk daarvmaar 74 minuten opgenomen te zijn. Geachte PX Is het mogelijk dat deze film in zijn geheel in mijn bibliotheek kan komen. Alvast bedankt. Mvg Antoon 

Reputatie 7
Badge +4

Dag Antoon, wij kunnen nazicht doen van films van enkele dagen terug, maar films van maanden geleden kunnen wij ook niet nakijken.
Wij kunnen serie opnames verwijderen en terugplaatsen die max 60 dagen oud zijn.
Dus helaas hier gaan we je niet kunnen bij helpen. 

Reputatie 7
Badge +1

@Charlotte.D Jammer maar bedankt 😷😉👍

Reputatie 7
Badge +1

Dacht dat ik afgelopen zaterdag de filmChristopher Robin had opgenomen van VTM. Niet dus. Geachte PX Is het misschien toch mogelijk dat deze film als nog in mijn bibliotheek kan komen. Alvast bedankt. Mvg Antoon😷😔

Reputatie 7
Badge +4

Dacht dat ik afgelopen zaterdag de filmChristopher Robin had opgenomen van VTM. Niet dus. Geachte PX Is het misschien toch mogelijk dat deze film als nog in mijn bibliotheek kan komen. Alvast bedankt. Mvg Antoon😷😔


hi, de opname zou terug moeten beschikbaar zijn

Reputatie 7
Badge +1

Dacht dat ik afgelopen zaterdag de filmChristopher Robin had opgenomen van VTM. Niet dus. Geachte PX Is het misschien toch mogelijk dat deze film als nog in mijn bibliotheek kan komen. Alvast bedankt. Mvg Antoon😷😔


hi, de opname zou terug moeten beschikbaar zijn

Dacht dat ik afgelopen zaterdag de filmChristopher Robin had opgenomen van VTM. Niet dus. Geachte PX Is het misschien toch mogelijk dat deze film als nog in mijn bibliotheek kan komen. Alvast bedankt. Mvg Antoon😷😔


hi, de opname zou terug moeten beschikbaar zijn

@jonathandr. Heel hartelijk bedankt. Jullie zijn geweldig 😷🤗👍🔝🥰

Reageer