Vraag

foutcode sys_17

  • 15 March 2021
  • 4 reacties
  • 665 Bekeken

Tv kijken bij Proximusdeze avond onmogelijk. Paar keer opnieuw proberen opstarten en zelfs hard reset geprobeerd. Krijg nu de foutmelding SYS_17. Iemand een idee wat nu gedaan ?


4 reacties

ook de bbox gereset = 20 sec resetknopje achteraan ingedrukt blijven houden en dan pas loslaten

als er ook draadloze apparatuur tussen decoder en bbox staat dan deze ook eens herstarten/resetten

ook de bbox gereset = 20 sec resetknopje achteraan ingedrukt blijven houden en dan pas loslaten

als er ook draadloze apparatuur tussen decoder en bbox staat dan deze ook eens herstarten/resetten

Ook dit heeft geen effect. Opnieuw geen verbinding.

Reputatie 7
Badge +4

@Proxifan93 Werkt dit ondertussen terug ? 

Ik heb hiervoor gebeld en een medewerker heeft dit vanop afstand in orde gebracht.

Reageer