Beantwoord

foutcode P052

  • 9 August 2023
  • 3 reacties
  • 357 Bekeken

Reputatie 1
Badge

Sedert enkele dagen de foutcode P052 op 2 zenders.

Het begon met 1 zender ( 1 week geleden ) en nu reeds 2 zenders.

heropstarten modem en decoder V7 brengt geen oplossing.

Terug naar fabrieksinstellingen enkel om die 2 zenders terug te krijgen?

icon

Beste antwoord door Martin 9 August 2023, 23:03

Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

3 reacties

Ter info: volgens PX is de oorzaak van fout 052 (& 051) omdat de IPTV streams niet kunnen ontcijferd worden (ontbrekende correcte ontcijferingsconfiguratie) en zou de oplossing een reset naar fabrieksinstellingen zijn.

bron: V7 Stand van zaken | Proximus Forum

 

Reputatie 1
Badge

Bedankt Martin voor de info.

Reset naar fabrieksinstellingen is de oplossing.

Blij te horen dat het hiermee terug werkt, hopelijk komt de foutcode niet te vlug terug ;-)