Vraag

e-press werkt niet

  • 15 November 2021
  • 39 reacties
  • 1221 Bekeken


Toon eerste bericht

39 reacties

Reputatie 1

Ik krijg volgend bericht van HLN:

 

Betreft: Proximus

Helaas vinden we niet meteen een actief abonnement terug.

Is er iets gewijzigd aan het pakket bij Proximus? Heeft u alsook een gid code?

 

Kan er mij iemand zeggen waar ik deze code kan vinden?

 

Tks

Reputatie 1

@Mutlie : ik kan inloggen maar er is geen abonnement gekoppeld aan mijn login Tks

Dat hangt ook samen, als je kan inloggen op HLN, kan je ook inloggen op de andere titels. Omgekeerd idem.

Reputatie 1

@ DaisyS : ik wacht op HLN, tks

@Antoon1 : dit wordt niet aanvaard, tks 

 

Reputatie 7
Badge +1

ja, voorlopig ook zonder reactie

 

@Erwin134POL . Heb in oktober mail gekregen van HLN, met deze tekst :

Jouw HLN-account heeft een nieuwe naam gekregen: DPG Media-account. Dit zie je wanneer je als abonnee inlogt op hln.be of in de HLN-app. Jouw inloggegevens (e-mailadres en wachtwoord) blijven hetzelfde en je kunt deze vanaf nu ook gebruiken om in te loggen bij de andere titels van DPG Media. Zo profiteer je optimaal van jouw DPG Media-account. 

Misschien is hier iets mis mee en eens inloggen op de website van HLN of via DPG Media.

Reputatie 7
Badge +5

@Erwin134POL Aan onze kant is alles in orde. Indien het nog steeds niet werkt dan dien je nog contact op te nemen met HLN.

Reputatie 1

ja, voorlopig ook zonder reactie

 

Nog niks? Heb je al contact gehad met HLN?

Reputatie 1

en nu?

Reputatie 1

zojuist getest, proximus zegt dat ik gekoppeld ben maar op HLN kan ik nog geen artikels lezen voor abonnees

Reputatie 7
Badge +5

@Erwin134POL Kan je nu nogmaals proberen om gebruik te maken van je e-press? Ik heb de koppeling intern nagekeken en in orde gebracht.

Dan kunnen de medewerkers hier toch al verder wanneer ze dit topic meelezen.

Reputatie 1

Dank, profiel is quasi volledig.

Ik neem aan dat je wil inloggen bij HLN via het mailadres dat gekoppeld is aan je (Flex?)abonnement? Je kan namelijk slechts met één mailadres inloggen, wel op meerdere apparaten/Pc’s.


Dan zou het moeten werken, maar zowel HLN als Proximus moeten hun administratie koppelen, wat zelfs in het moderne tijdperk niet altijd onmiddellijk gebeurt.
Bij Proximus staat het dus al goed en dan kan je even contact opnemen met HLN (www.hln.be/service of 02 454 25 90 (ma-vr: 8u - 18u | zaterdag: 8u - 13u) . Maar de kans bestaat dat HLN weer terug verwijst naar Proximus.
Misschien best even wachten en straks (morgen) nog eens proberen? Als het dan nog niet lukt denk ik dat Proximus het moet nakijken. Is je profiel volledig ingevuld?
 

Reageer