Beste,
Als ik HLN wil lezen wordt ik niet herkend ; als ik via my proximus probeer krijg ik de melding dat ik gekoppeld ben.
Beste,
Als ik HLN wil lezen wordt ik niet herkend ; als ik via my proximus probeer krijg ik de melding dat ik gekoppeld ben.
Ik krijg volgend bericht van HLN:
Betreft: Proximus
Helaas vinden we niet meteen een actief abonnement terug.
Is er iets gewijzigd aan het pakket bij Proximus? Heeft u alsook een gid code?
Kan er mij iemand zeggen waar ik deze code kan vinden?
Tks
Dat hangt ook samen, als je kan inloggen op HLN, kan je ook inloggen op de andere titels. Omgekeerd idem.
@ DaisyS : ik wacht op HLN, tks
ja, voorlopig ook zonder reactie
Jouw HLN-account heeft een nieuwe naam gekregen: DPG Media-account. Dit zie je wanneer je als abonnee inlogt op hln.be of in de HLN-app. Jouw inloggegevens (e-mailadres en wachtwoord) blijven hetzelfde en je kunt deze vanaf nu ook gebruiken om in te loggen bij de andere titels van DPG Media. Zo profiteer je optimaal van jouw DPG Media-account.
Misschien is hier iets mis mee en eens inloggen op de website van HLN of via DPG Media.
ja, voorlopig ook zonder reactie
en nu?
zojuist getest, proximus zegt dat ik gekoppeld ben maar op HLN kan ik nog geen artikels lezen voor abonnees
Dank, profiel is quasi volledig.
Ik neem aan dat je wil inloggen bij HLN via het mailadres dat gekoppeld is aan je (Flex?)abonnement? Je kan namelijk slechts met één mailadres inloggen, wel op meerdere apparaten/Pc’s.
Dan zou het moeten werken, maar zowel HLN als Proximus moeten hun administratie koppelen, wat zelfs in het moderne tijdperk niet altijd onmiddellijk gebeurt.
Bij Proximus staat het dus al goed en dan kan je even contact opnemen met HLN (www.hln.be/service of 02 454 25 90 (ma-vr: 8u - 18u | zaterdag: 8u - 13u) . Maar de kans bestaat dat HLN weer terug verwijst naar Proximus.
Misschien best even wachten en straks (morgen) nog eens proberen? Als het dan nog niet lukt denk ik dat Proximus het moet nakijken. Is je profiel volledig ingevuld?
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.