Vraag

e-press werkt niet

  • 15 November 2021
  • 39 reacties
  • 1221 Bekeken

Reputatie 1

Beste,

 

 

Als ik HLN wil lezen wordt ik niet herkend ; als ik via my proximus probeer krijg ik de melding dat ik gekoppeld ben.


39 reacties

Reputatie 7
Badge +4

@Erwin134POL Voor u zou alles moeten werken. U moet wel inloggen met uw hotmailadres (met oa 2 meisjesnamen erin)

@Tomq Voor u had HLN nog extra info nodig. Die is ondertussen bezorgd aan hen. Het zou nu ook snel in orde moeten zijn. 

Reputatie 1

OK, werkt nu, tks

Hier hetzelfde. Zegt gekoppeld maar kan geen hln + lezen.  Proximus verwijst me door met GID code naar hln help desk. En daar zouden Ze het meteen oplossen. We zijn 3-4 weken verder... Werkt nog niet... 

Reputatie 1

@ DaisyS : ik wacht op HLN, tks

@Antoon1 : dit wordt niet aanvaard, tks 

 

Reputatie 7
Badge +1

Kijk eens in de MyProximus app. Staat daar My e-Press bij producten als actief. Je kunt dit aan tikken en verder gaan en inloggen met MyProximus login. Daar kun je de code in mijn account bij HLN vinden. Als hij niet bij de producten staat ligt het probleem bij Proximus.

Reputatie 1

Dank Antoon1; kan al HLN lezen op mijn smartphone

 

Reputatie 7
Badge +1

Dank Antoon1; kan al HLN lezen op mijn smartphone

 

@Erwin134POL. Prima. Kan zowel de blauwe als rode app lezen op zowel iPad en iPhone. Hoop dat het nu opgelost is. Veel lees plezier 😷😉👍

Reputatie 1

OK, thanks

Reputatie 7
Badge +4

@Tomq Ook voor u heeft HLN ondertussen het nodige gedaan. U zou nu alle artikelen moeten kunnen lezen. 

We zijn nu vrijdag. Nog altijd niet in orde...

 

Hoe moeilijk kan het zijn een GID aan een abonnement te koppelen? Werken ze daar nog per postduif? 

Reputatie 5
Badge +2

@Erwin134POL Een anti-virus heeft geen effect op een account om te werken of niet te werken. Als je uw GID laat nakijken bij HLN kunnen ze zien of je account bij hem ook actief is. Voor je GID te weten te komen kun je best contact opnemen met de 0800 22 800 wegens we op het forum geen privégegevens delen.

Reputatie 7
Badge +5

@Erwin134POL Ik heb eens geinformeerd bij HLN aangezien alles bij beide correct zou staan. Ik wacht op het antwoord van hen.

Reputatie 1

en nu?

Nog niks? Heb je al contact gehad met HLN?

Reputatie 1

ja, voorlopig ook zonder reactie

 

Reputatie 7
Badge +4

Dank Antoon1; kan al HLN lezen op mijn smartphone

 

@Erwin134POL Bedoel je dat je nu ook de HLN+ lezen ? Indien je toch nog problemen ondervindt zullen wij contact nemen met HLN. 

Reputatie 1

Nee, ik kan enkel op mijn smartphone HLN.be lezen, niet op laptop, PC

Reputatie 7
Badge +5

@Erwin134POL Aan onze kant is alles in orde. Indien het nog steeds niet werkt dan dien je nog contact op te nemen met HLN.

Reputatie 7
Badge +1

ja, voorlopig ook zonder reactie

 

@Erwin134POL . Heb in oktober mail gekregen van HLN, met deze tekst :

Jouw HLN-account heeft een nieuwe naam gekregen: DPG Media-account. Dit zie je wanneer je als abonnee inlogt op hln.be of in de HLN-app. Jouw inloggegevens (e-mailadres en wachtwoord) blijven hetzelfde en je kunt deze vanaf nu ook gebruiken om in te loggen bij de andere titels van DPG Media. Zo profiteer je optimaal van jouw DPG Media-account. 

Misschien is hier iets mis mee en eens inloggen op de website van HLN of via DPG Media.

Dat hangt ook samen, als je kan inloggen op HLN, kan je ook inloggen op de andere titels. Omgekeerd idem.

Reputatie 1

@Mutlie : ik kan inloggen maar er is geen abonnement gekoppeld aan mijn login Tks

Ik neem aan dat je wil inloggen bij HLN via het mailadres dat gekoppeld is aan je (Flex?)abonnement? Je kan namelijk slechts met één mailadres inloggen, wel op meerdere apparaten/Pc’s.


Dan zou het moeten werken, maar zowel HLN als Proximus moeten hun administratie koppelen, wat zelfs in het moderne tijdperk niet altijd onmiddellijk gebeurt.
Bij Proximus staat het dus al goed en dan kan je even contact opnemen met HLN (www.hln.be/service of 02 454 25 90 (ma-vr: 8u - 18u | zaterdag: 8u - 13u) . Maar de kans bestaat dat HLN weer terug verwijst naar Proximus.
Misschien best even wachten en straks (morgen) nog eens proberen? Als het dan nog niet lukt denk ik dat Proximus het moet nakijken. Is je profiel volledig ingevuld?
 

Reputatie 1

Werkt bij mij ook nog altijd niet, noch de cloud inbegrepen in mijn flexpack en ondertussen ook niet meer op mijn smartphone

Reputatie 1

Dank, profiel is quasi volledig.

Dan kunnen de medewerkers hier toch al verder wanneer ze dit topic meelezen.

Reageer