Beste,
Als ik HLN wil lezen wordt ik niet herkend ; als ik via my proximus probeer krijg ik de melding dat ik gekoppeld ben.
Beste,
Als ik HLN wil lezen wordt ik niet herkend ; als ik via my proximus probeer krijg ik de melding dat ik gekoppeld ben.
OK, werkt nu, tks
Hier hetzelfde. Zegt gekoppeld maar kan geen hln + lezen. Proximus verwijst me door met GID code naar hln help desk. En daar zouden Ze het meteen oplossen. We zijn 3-4 weken verder... Werkt nog niet...
@ DaisyS : ik wacht op HLN, tks
Kijk eens in de MyProximus app. Staat daar My e-Press bij producten als actief. Je kunt dit aan tikken en verder gaan en inloggen met MyProximus login. Daar kun je de code in mijn account bij HLN vinden. Als hij niet bij de producten staat ligt het probleem bij Proximus.
Dank Antoon1; kan al HLN lezen op mijn smartphone
Dank Antoon1; kan al HLN lezen op mijn smartphone
OK, thanks
We zijn nu vrijdag. Nog altijd niet in orde...
Hoe moeilijk kan het zijn een GID aan een abonnement te koppelen? Werken ze daar nog per postduif?
@Erwin134POL Een anti-virus heeft geen effect op een account om te werken of niet te werken. Als je uw GID laat nakijken bij HLN kunnen ze zien of je account bij hem ook actief is. Voor je GID te weten te komen kun je best contact opnemen met de 0800 22 800 wegens we op het forum geen privégegevens delen.
en nu?
ja, voorlopig ook zonder reactie
Dank Antoon1; kan al HLN lezen op mijn smartphone
Nee, ik kan enkel op mijn smartphone HLN.be lezen, niet op laptop, PC
ja, voorlopig ook zonder reactie
Jouw HLN-account heeft een nieuwe naam gekregen: DPG Media-account. Dit zie je wanneer je als abonnee inlogt op hln.be of in de HLN-app. Jouw inloggegevens (e-mailadres en wachtwoord) blijven hetzelfde en je kunt deze vanaf nu ook gebruiken om in te loggen bij de andere titels van DPG Media. Zo profiteer je optimaal van jouw DPG Media-account.
Misschien is hier iets mis mee en eens inloggen op de website van HLN of via DPG Media.
Dat hangt ook samen, als je kan inloggen op HLN, kan je ook inloggen op de andere titels. Omgekeerd idem.
Ik neem aan dat je wil inloggen bij HLN via het mailadres dat gekoppeld is aan je (Flex?)abonnement? Je kan namelijk slechts met één mailadres inloggen, wel op meerdere apparaten/Pc’s.
Dan zou het moeten werken, maar zowel HLN als Proximus moeten hun administratie koppelen, wat zelfs in het moderne tijdperk niet altijd onmiddellijk gebeurt.
Bij Proximus staat het dus al goed en dan kan je even contact opnemen met HLN (www.hln.be/service of 02 454 25 90 (ma-vr: 8u - 18u | zaterdag: 8u - 13u) . Maar de kans bestaat dat HLN weer terug verwijst naar Proximus.
Misschien best even wachten en straks (morgen) nog eens proberen? Als het dan nog niet lukt denk ik dat Proximus het moet nakijken. Is je profiel volledig ingevuld?
Werkt bij mij ook nog altijd niet, noch de cloud inbegrepen in mijn flexpack en ondertussen ook niet meer op mijn smartphone
Dank, profiel is quasi volledig.
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.