Skip to main content
Vraag

e-press werkt niet


Beste,

 

 

Als ik HLN wil lezen wordt ik niet herkend ; als ik via my proximus probeer krijg ik de melding dat ik gekoppeld ben.

Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

39 reacties

Mutlie
  • 2156 reacties
  • 15 november 2021

Ik neem aan dat je wil inloggen bij HLN via het mailadres dat gekoppeld is aan je (Flex?)abonnement? Je kan namelijk slechts met één mailadres inloggen, wel op meerdere apparaten/Pc’s.


Dan zou het moeten werken, maar zowel HLN als Proximus moeten hun administratie koppelen, wat zelfs in het moderne tijdperk niet altijd onmiddellijk gebeurt.
Bij Proximus staat het dus al goed en dan kan je even contact opnemen met HLN (www.hln.be/service of 02 454 25 90 (ma-vr: 8u - 18u | zaterdag: 8u - 13u) . Maar de kans bestaat dat HLN weer terug verwijst naar Proximus.
Misschien best even wachten en straks (morgen) nog eens proberen? Als het dan nog niet lukt denk ik dat Proximus het moet nakijken. Is je profiel volledig ingevuld?
 


  • Auteur
  • 46 reacties
  • 15 november 2021

Dank, profiel is quasi volledig.


Mutlie
  • 2156 reacties
  • 15 november 2021

Dan kunnen de medewerkers hier toch al verder wanneer ze dit topic meelezen.


DaisyS
Forum|alt.badge.img+5
  • Moderator
  • 2150 reacties
  • 15 november 2021

@Erwin134POL Kan je nu nogmaals proberen om gebruik te maken van je e-press? Ik heb de koppeling intern nagekeken en in orde gebracht.


  • Auteur
  • 46 reacties
  • 15 november 2021

zojuist getest, proximus zegt dat ik gekoppeld ben maar op HLN kan ik nog geen artikels lezen voor abonnees


  • Auteur
  • 46 reacties
  • 17 november 2021

en nu?


Mutlie
  • 2156 reacties
  • 17 november 2021

Nog niks? Heb je al contact gehad met HLN?


  • Auteur
  • 46 reacties
  • 17 november 2021

ja, voorlopig ook zonder reactie

 


DaisyS
Forum|alt.badge.img+5
  • Moderator
  • 2150 reacties
  • 17 november 2021

@Erwin134POL Aan onze kant is alles in orde. Indien het nog steeds niet werkt dan dien je nog contact op te nemen met HLN.


Antoon1
Forum|alt.badge.img+1
  • Grand Master
  • 1129 reacties
  • 17 november 2021
Erwin134POL schreef:

ja, voorlopig ook zonder reactie

 

@Erwin134POL . Heb in oktober mail gekregen van HLN, met deze tekst :

Jouw HLN-account heeft een nieuwe naam gekregen: DPG Media-account. Dit zie je wanneer je als abonnee inlogt op hln.be of in de HLN-app. Jouw inloggegevens (e-mailadres en wachtwoord) blijven hetzelfde en je kunt deze vanaf nu ook gebruiken om in te loggen bij de andere titels van DPG Media. Zo profiteer je optimaal van jouw DPG Media-account. 

Misschien is hier iets mis mee en eens inloggen op de website van HLN of via DPG Media.


  • Auteur
  • 46 reacties
  • 18 november 2021

@ DaisyS : ik wacht op HLN, tks

@Antoon1 : dit wordt niet aanvaard, tks 

 


Mutlie
  • 2156 reacties
  • 18 november 2021

Dat hangt ook samen, als je kan inloggen op HLN, kan je ook inloggen op de andere titels. Omgekeerd idem.


  • Auteur
  • 46 reacties
  • 18 november 2021

@Mutlie : ik kan inloggen maar er is geen abonnement gekoppeld aan mijn login Tks


  • Auteur
  • 46 reacties
  • 23 november 2021

Ik krijg volgend bericht van HLN:

 

Betreft: Proximus

Helaas vinden we niet meteen een actief abonnement terug.

Is er iets gewijzigd aan het pakket bij Proximus? Heeft u alsook een gid code?

 

Kan er mij iemand zeggen waar ik deze code kan vinden?

 

Tks


Antoon1
Forum|alt.badge.img+1
  • Grand Master
  • 1129 reacties
  • 23 november 2021

Kijk eens in de MyProximus app. Staat daar My e-Press bij producten als actief. Je kunt dit aan tikken en verder gaan en inloggen met MyProximus login. Daar kun je de code in mijn account bij HLN vinden. Als hij niet bij de producten staat ligt het probleem bij Proximus.


  • Auteur
  • 46 reacties
  • 23 november 2021

Dank Antoon1; kan al HLN lezen op mijn smartphone

 


Antoon1
Forum|alt.badge.img+1
  • Grand Master
  • 1129 reacties
  • 23 november 2021
Erwin134POL schreef:

Dank Antoon1; kan al HLN lezen op mijn smartphone

 

@Erwin134POL. Prima. Kan zowel de blauwe als rode app lezen op zowel iPad en iPhone. Hoop dat het nu opgelost is. Veel lees plezier 😷😉👍


  • Auteur
  • 46 reacties
  • 24 november 2021

OK, thanks


HadewychT
Forum|alt.badge.img+4
  • Community Manager
  • 3528 reacties
  • 26 november 2021
Erwin134POL schreef:

Dank Antoon1; kan al HLN lezen op mijn smartphone

 

@Erwin134POL Bedoel je dat je nu ook de HLN+ lezen ? Indien je toch nog problemen ondervindt zullen wij contact nemen met HLN. 


  • Auteur
  • 46 reacties
  • 26 november 2021

Nee, ik kan enkel op mijn smartphone HLN.be lezen, niet op laptop, PC


  • Apprentice
  • 5 reacties
  • 29 april 2022

Hier hetzelfde. Zegt gekoppeld maar kan geen hln + lezen.  Proximus verwijst me door met GID code naar hln help desk. En daar zouden Ze het meteen oplossen. We zijn 3-4 weken verder... Werkt nog niet... 


  • Auteur
  • 46 reacties
  • 29 april 2022

Werkt bij mij ook nog altijd niet, noch de cloud inbegrepen in mijn flexpack en ondertussen ook niet meer op mijn smartphone


Michael V
Forum|alt.badge.img+2
  • Moderator
  • 654 reacties
  • 2 mei 2022

@Erwin134POL Als ik het goed lees, kun je op je smartphone wel de HLN+ artikels lezen maar niet als je inlogt op de site?


was zo, nu kan ik niets meer lezen


Michael V
Forum|alt.badge.img+2
  • Moderator
  • 654 reacties
  • 2 mei 2022

@Tomq Zou je uw forumprofiel kunnen aanvullen met je klantennummer zodat we uw gegevens kunnen nakijken.