Beste,
Als ik HLN wil lezen wordt ik niet herkend ; als ik via my proximus probeer krijg ik de melding dat ik gekoppeld ben.
Beste,
Als ik HLN wil lezen wordt ik niet herkend ; als ik via my proximus probeer krijg ik de melding dat ik gekoppeld ben.
OK, werkt nu, tks
en dit duurt al maanden, wel mooi artikel in de krant binnenkort
We zijn nu vrijdag. Nog altijd niet in orde...
Hoe moeilijk kan het zijn een GID aan een abonnement te koppelen? Werken ze daar nog per postduif?
hier ook geen reactie
heb vandaag voor de 3de X gebeld met HLN. heb telkens al mijn gegevens door gegeven + GID nummer.
met telkens de belofte dat dit zeker binnen enkele dagen opgelost zou zijn (zijn 3-4 weken verder nu)
ik zal vrijdag (aangezien ik vandaag heb gebeld) nog laten weten of het dit keer wel heeft gewerkt.
@Erwin134POL Een anti-virus heeft geen effect op een account om te werken of niet te werken. Als je uw GID laat nakijken bij HLN kunnen ze zien of je account bij hem ook actief is. Voor je GID te weten te komen kun je best contact opnemen met de 0800 22 800 wegens we op het forum geen privégegevens delen.
ja, zij beweren dat het aan proximus ligt ; ik heb bitdefender als anti-virus zou het daarmee van doen hebben ?
was zo, nu kan ik niets meer lezen
@Erwin134POL Als ik het goed lees, kun je op je smartphone wel de HLN+ artikels lezen maar niet als je inlogt op de site?
Werkt bij mij ook nog altijd niet, noch de cloud inbegrepen in mijn flexpack en ondertussen ook niet meer op mijn smartphone
Hier hetzelfde. Zegt gekoppeld maar kan geen hln + lezen. Proximus verwijst me door met GID code naar hln help desk. En daar zouden Ze het meteen oplossen. We zijn 3-4 weken verder... Werkt nog niet...
Nee, ik kan enkel op mijn smartphone HLN.be lezen, niet op laptop, PC
Dank Antoon1; kan al HLN lezen op mijn smartphone
OK, thanks
Dank Antoon1; kan al HLN lezen op mijn smartphone
Dank Antoon1; kan al HLN lezen op mijn smartphone
Kijk eens in de MyProximus app. Staat daar My e-Press bij producten als actief. Je kunt dit aan tikken en verder gaan en inloggen met MyProximus login. Daar kun je de code in mijn account bij HLN vinden. Als hij niet bij de producten staat ligt het probleem bij Proximus.
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.