Vraag

e-press werkt niet

  • 15 November 2021
  • 39 reacties
  • 694 Bekeken

Reputatie 1

Beste,

 

 

Als ik HLN wil lezen wordt ik niet herkend ; als ik via my proximus probeer krijg ik de melding dat ik gekoppeld ben.


39 reacties

Reputatie 7
Badge +4

@Tomq Ook voor u heeft HLN ondertussen het nodige gedaan. U zou nu alle artikelen moeten kunnen lezen. 

Reputatie 1

OK, werkt nu, tks

Reputatie 7
Badge +4

@Erwin134POL Voor u zou alles moeten werken. U moet wel inloggen met uw hotmailadres (met oa 2 meisjesnamen erin)

@Tomq Voor u had HLN nog extra info nodig. Die is ondertussen bezorgd aan hen. Het zou nu ook snel in orde moeten zijn. 

Reputatie 7
Badge +4

@Tomq @Erwin134POL Ik heb dit (opnieuw) doorgegeven aan HLN voor nazicht. Bij ons staat alles juist geactiveerd voor jullie. 

Reputatie 1

en dit duurt al maanden, wel mooi artikel in de krant binnenkort

We zijn nu vrijdag. Nog altijd niet in orde...

 

Hoe moeilijk kan het zijn een GID aan een abonnement te koppelen? Werken ze daar nog per postduif? 

Reputatie 6
Badge +4

@Erwin134POL Ik heb eens geinformeerd bij HLN aangezien alles bij beide correct zou staan. Ik wacht op het antwoord van hen.

Reputatie 1

hier ook geen reactie

heb vandaag voor de 3de X gebeld met HLN. heb telkens al mijn gegevens door gegeven + GID nummer. 

met telkens de belofte dat dit zeker binnen enkele dagen opgelost zou zijn (zijn 3-4 weken verder nu) 

ik zal vrijdag (aangezien ik vandaag heb gebeld) nog laten weten of het dit keer wel heeft gewerkt.

 

Reputatie 4
Badge +2

@Tomq  Ik heb je account nagekeken en je account staat actief bij ons. Ik zou je GID laten nakijken bij HLN zelf. U kan uw GID bekomen op de 0800 22 800 wegens we geen privégegevens op het forum delen.

@Michael V heb deze net geüpdate.  

 

Reputatie 4
Badge +2

@Erwin134POL Een anti-virus heeft geen effect op een account om te werken of niet te werken. Als je uw GID laat nakijken bij HLN kunnen ze zien of je account bij hem ook actief is. Voor je GID te weten te komen kun je best contact opnemen met de 0800 22 800 wegens we op het forum geen privégegevens delen.

Reputatie 1

ja, zij beweren dat het aan proximus ligt ; ik heb bitdefender als anti-virus zou het daarmee van doen hebben ?

Reputatie 4
Badge +2

@Erwin134POL Ik heb reeds je profiel nagekeken en bij ons staat alles actief. Heb je reeds met HLN contact opgenomen op te horen waarom je deze artikels niet kunt lezen?

Reputatie 4
Badge +2

@Tomq Zou je uw forumprofiel kunnen aanvullen met je klantennummer zodat we uw gegevens kunnen nakijken.

Reputatie 1

was zo, nu kan ik niets meer lezen

Reputatie 4
Badge +2

@Erwin134POL Als ik het goed lees, kun je op je smartphone wel de HLN+ artikels lezen maar niet als je inlogt op de site?

Reputatie 1

Werkt bij mij ook nog altijd niet, noch de cloud inbegrepen in mijn flexpack en ondertussen ook niet meer op mijn smartphone

Hier hetzelfde. Zegt gekoppeld maar kan geen hln + lezen.  Proximus verwijst me door met GID code naar hln help desk. En daar zouden Ze het meteen oplossen. We zijn 3-4 weken verder... Werkt nog niet... 

Reputatie 1

Nee, ik kan enkel op mijn smartphone HLN.be lezen, niet op laptop, PC

Reputatie 7
Badge +4

Dank Antoon1; kan al HLN lezen op mijn smartphone

 

@Erwin134POL Bedoel je dat je nu ook de HLN+ lezen ? Indien je toch nog problemen ondervindt zullen wij contact nemen met HLN. 

Reputatie 1

OK, thanks

Reputatie 7
Badge +1

Dank Antoon1; kan al HLN lezen op mijn smartphone

 

@Erwin134POL. Prima. Kan zowel de blauwe als rode app lezen op zowel iPad en iPhone. Hoop dat het nu opgelost is. Veel lees plezier 😷😉👍

Reputatie 1

Dank Antoon1; kan al HLN lezen op mijn smartphone

 

Reputatie 7
Badge +1

Kijk eens in de MyProximus app. Staat daar My e-Press bij producten als actief. Je kunt dit aan tikken en verder gaan en inloggen met MyProximus login. Daar kun je de code in mijn account bij HLN vinden. Als hij niet bij de producten staat ligt het probleem bij Proximus.

Reageer