Skip to main content
Beantwoord

Disney+ activatie / decoder / wedstrijd


Heb je hier een antwoord gevonden op je vraag?
Toon eerste bericht

87 reacties

  • Rising star
  • 17 reacties
  • 13 januari 2021

@AntonellaD Ah, dus 'Upgrade je thuis-ervaring' laten vallen komt neer op het opzeggen van de vaste lijn. Die willen we wel behouden. Dus alles mag blijven zoals het nu is: Flex met vaste lijn en met Nature & Discovery. 


Luc.M
Forum|alt.badge.img+3
  • Moderator
  • 1671 reacties
  • 13 januari 2021

@kdewilde  Hallo, dan laten we het order verder lopen. Groetjes Luc


  • Rising star
  • 15 reacties
  • 13 januari 2021
AntonellaD schreef:

@WouterDef  Bedankt voor de update want deze had ik inderdaad gemist, mijn excuses. Zou je me het serienummer van de modem kunnen doorsturen? Is het een b-box 3 of  b-box 3+? Dan documenteer ik dit correct in onze systemen want hier staat nog een b-box 2. Dank u wel. Groetjes, Antonella

Dag Antonella, zie privé-bericht voor antwoord

Groeten Wouter


AntonellaD
Forum|alt.badge.img+3
  • Legend
  • 3219 reacties
  • 14 januari 2021

@WouterDef  Is in orde. Groetjes, Antonella


  • Rising star
  • 13 reacties
  • 16 januari 2021

Ik won een jaarabonnement voor Disne+. Ik registreerde online op Disney+ en kan nu online kijken en dacht dat het zo ook in orde zou zijn op TV. Als ik naar Disney+ ga, krijg ik de vraag om te activeren + de boodschap dat mijn decoder verouderd is.

 

overigens krijg ik net de boodschap dat er 6,99 vanmijn Paypal accoutn zal gaan, terwijl ik wél de code heb geregistreerd.


Martin
  • 32647 reacties
  • 16 januari 2021

FYI: hier in het weekend is er niemand van Proximus zelf, die het kan natrekken of je verder kan helpen, wel is 080022800 dan bereikbaar

NB: mss kun je eens kijken in andere berichten of je daar wat vindt dat je kan verder helpen

→ Disney+ | Proximus Forum


tina.b
Forum|alt.badge.img+4
  • Moderator
  • 3122 reacties
  • 18 januari 2021

@savanne 

vul je je klantgegevens in in je profiel?

we kijken dit dan verder na…

Forum profiel : (inloggen - avatar aanklikken  scherm rechts boven - profiel bewerken en ons informeren als t OK is…. )

groeten

Tina


AntonellaD
Forum|alt.badge.img+3
  • Legend
  • 3219 reacties
  • 21 januari 2021
bweetle schreef:

beste,

 

Ik heb een jaar gratis disney+ gewonnen met enjoy enkel de activatie code die ik heb ontvangen werkt niet.

Ik krijg de melding dat de code reeds gebruikt is.

 

Wie heeft een oplossing 

@bweetle  Mijn excuses voor het laattijdig antwoord. Ik heb je vraag verplaatst naar het bestaand topic hierover. Is het inmiddels gelukt? Groetjes, Antonella


AntonellaD
Forum|alt.badge.img+3
  • Legend
  • 3219 reacties
  • 21 januari 2021

@savanne  Ik heb je vraag verplaatst naar het betaande topic hierover. Ik zie dat er voor jou inmiddels al een omruiling van de decoder werd aangevraagd. Groetjes, Antonella


  • Apprentice
  • 1 reactie
  • 24 januari 2021

We hebben Disney+ langs de wedstrijd gedurende kerstperiode welke we kunnen gebruiken langs onze smart TV. Ik lees op de website van Proximus dat je een Android-decoder nodig hebt o het langs proximus te kunnen. Zou het mogelijk zijn om mijn “oude” decoder om te ruilen voor zo’n nieuwe decoder?


Martin
  • 32647 reacties
  • 24 januari 2021

Morgen komen de prox forummedewerkers terug langs en zullen dit natrekken voor u of je recht hebt op een V7 decoder 

Bijkomende inlichtingen: → V7 Stand van zaken | Proximus Forum


AntonellaD
Forum|alt.badge.img+3
  • Legend
  • 3219 reacties
  • 27 januari 2021

@D.R.E. Je voldoet aan alle voorwaarden dus is de omruiling van de decoder voor jou geen probleem. Ik heb het nodige hiervoor gedaan. Je ontvangt vandaag nog een e-mail ter bevestiging van de omruiling van de decoder en in bijlage het label om de oude decoder gratis retour te sturen via Bpost. Groetjes, Antonella


  • Apprentice
  • 4 reacties
  • 5 februari 2021

Beste, ik heb 1 jaar Disney plus gewonnen met jullie wedstrijd waarmee ik superblij ben. Nu kan ik deze echter niet bekijken via TV.(wel op PC en GSM).

Reden is omdat ik geen goede decoder heb. Kan ik mij  huidige omwisselen met een android exemplaar?

Hartelijk dank voor de info

Mvg Tony Vanderswalmen

 


AntonellaD
Forum|alt.badge.img+3
  • Legend
  • 3219 reacties
  • 5 februari 2021

@Tonyvds  Als je opteert voor een Flex pack dan kan de decoder worden omgeruild naar een Android TV decoder V7. Deze is namelijk niet compatibel met je huidige Familus pack.
Dit zou trouwens ook voordeliger uitkomen op jouw factuur aangezien de wifi-booster dan mee in het Flex pack zou zitten aan € 70,99/maand. Mag ik dit zo voor jou in orde maken?
Groetjes,
Antonella


  • Apprentice
  • 4 reacties
  • 5 februari 2021

Dag Antonella, ja je mag wijzigen naar Flex pack.

We hebben wel problemen met de wifi-booster. Het lukt niet om de wifi boven te versterken met de booster. Ik neem daarvoor nog contact op met jullie technische dienst.


  • Apprentice
  • 4 reacties
  • 5 februari 2021

AntonellaD als ik kijk op de website zie ik Flex pack aan 49,99 voor 3 maand en dan 59,99€ . Hoe kom je dan aan 70,99 aub? 

Kan dit eens gemaild worden aub? 


Martin
  • 32647 reacties
  • 5 februari 2021

FYI: Hangt ook af van de wat er in uw pack nu zit en de optie vaste telefoon 


AntonellaD
Forum|alt.badge.img+3
  • Legend
  • 3219 reacties
  • 10 februari 2021

@Tonyvds De prijs van € 59,99/maand is voor het Flex S pack, met enkel internet en tv. De Wifi-booster is niet inbegrepen in deze prijs en zal ook hier apart aangerekend worden aan € 2,49/maand. De prijs van € 49,99/maand gedurende 3 maanden is een promotie voor nieuwe klanten.

Jij hebt nu een Familus pack aan € 72/maand. Dat is vaste lijn, internet en tv. Dit komt overeen met het Flex pack van € 70,99/maand. De huur van de Wifi-booster is hierbij inbegrepen.

Dankzij Flex zou je dus € 3,50/maand besparen.

Groetjes,
Antonella


  • Apprentice
  • 4 reacties
  • 10 februari 2021

AntonellaD, wij hebben ooit de vaste lijn genomen maar gebruiken die nooit. Ik heb zelfs geen vaste telefoon meer dus eigenlijk heb ik dit niet nodig. 

En de wifi booster zou ik ook willen retourneren want het werkt totaal niet. Met booster nog slechtere wifi dan zonder op de bovenverdieping.

Kan ik bij Flex S pack de andere decoder krijgen zodat we Disney+ kunnen kijken op tv? 

En kan dit op deze manier geregeld worden of moet ik naar de winkel?

Mvg

Tony


tina.b
Forum|alt.badge.img+4
  • Moderator
  • 3122 reacties
  • 11 februari 2021

@Tonyvds 

als ik alles goed heb doorgelezen

  • je zou willen overschakelen op een Flex S pack zonder vaste lijn
  • Wifi booster mag opgezegd (via labels terug te sturen naar proximus via bpost)
  • decoder in Flex pack is normaal de V7/android dus die kan omgewisseld worden…(oude decoder:  via labels terug te sturen naar proximus via bpost)

mogen we het order zo in orde brengen ? 

groeten

Tina


  • Rising star
  • 10 reacties
  • 26 februari 2021

Hallo, Ik heb vorige week flex netflix besteld, vandaag de v7 decoder gekregen en geinstalleerd, maar hoe activeer ik nu het disney+ cadeau dat er ook bij zat?

Dank U


  • Rising star
  • 10 reacties
  • 1 maart 2021

ondertussen ben ik er van overtuigd dat het disney+ abonnement misleidende reclame was, er stond dan wel bij dat het inbegrepen was, maar ik denk niet dat het zo is als ik geen all stars tv pack neem, en dat ga ik ook niet doen.

 

Ik zou het toch willen uit proberen, vanuit disney zelf dan, en daarvoor wil ik tijdelijk mijn netflix abonnement dat ik van proximus heb opzeggen, als dit gaat.

 

als ik bij mijn producten in my proximus kijk, stuurt de link om mijn netflix account te beheren me naar de netflix site, en daar staat er Neem contact op met Proximus als je je betalingsgegevens wilt bijwerken of je facturering via Proximus wilt beëindigen.

 

dus hier zou iemand me bij moeten helpen, of zit ik voor bepaalde tijd aan netflix vast doordat ik pas flex netflix heb afgesloten?

 

voor de rest zou mijn proximus abonnement hetzelfde moeten blijven.

dank u


Forum|alt.badge.img
  • Practitioner
  • 42 reacties
  • 3 maart 2021

Op 30/12/20 kreeg ik een email met het bericht dat ik bij de gelukkige winnaars van de Enjoy-wedstrijd was, die 1 jaar kosteloze toegang tot Disney+ hadden gewonnen (te activeren tot 30/03/21). Mijn eerste gedacht was dat dit misschien een promo stunt was als kennismaking met Disney+, en dat dus mogelijk iedereen die deelgenomen had aan de wedstrijd (waarbij je Disney producties moest herkennen en een schiftingsvraag invullen), als winnaar werd uitgeloot. 

Vandaag krijg ik een nieuwe email met het bericht dat ‘1 jaar kosteloze toegang tot Disney+’ nu als klant inbegrepen is in de ‘pack’ (na activering). En dit staat helemaal los van de Enjoy-wedstrijd, want ik had mijn ‘prijs’ nog niet geactiveerd…

Conclusie: Die wedstrijd was totaal ‘zonder inhoud’, want als je iets ‘wint’, hoop je toch op iets waar je anders voor moet betalen, en dat is hier niet (meer) het geval…. Ik denk dat het dus wel degelijk om een ‘promostunt’ ging - zowel met de wedstrijd als met de nieuwe actie - in de hoop dat je er dan nà dat jaar gaat voor betalen. 


Antoon1
Forum|alt.badge.img+1
  • Grand Master
  • 1892 reacties
  • 3 maart 2021

Doe regelmatig mee, maar nooit geen succes. Geniet van het jaar gratis 😷😉👍


Forum|alt.badge.img
  • Practitioner
  • 42 reacties
  • 4 maart 2021

@Antoon1  Bedankt, maar het gaat er hier juist om dat ik eigenlijk niets heb gewonnen. Proximus biedt het jaar nu gewoon ook gratis aan als onderdeel van het pakket bij hen (helemaal los van die wedstrijd). In principe zou jij (als je een Proximus pakket hebt) het ook moeten kunnen gratis activeren. 


Reageer