Skip to main content
Vraag

Deze login is niet gekoppeld aan een Proximus Pickx-account


Toon eerste bericht

53 reacties

Ik heb hetzelfde probleem… Blijkbaar veel mensen


  • 0 reacties
  • 9 maart 2020

@RobbeRousseau Heb je dit probleem nog steeds? De koppeling lijkt hier alleszins juist te staan.


  • Apprentice
  • 1 reactie
  • 1 april 2020

Zelfde probleem hier. Kan je dit voor mij ook even nagaan?


Charlotte.D
Forum|alt.badge.img+4
  • Legend
  • 1820 reacties
  • 2 april 2020

Johan,

 

Kan je dit nu even testen?

 

 


  • Apprentice
  • 1 reactie
  • 14 april 2020

Blijkbaar een veelvoorkomend probleem.

Ook ik heb deze melding.

"Deze login is niet gekoppeld aan een Proximus Pickx-account"

 

Is er een mogelijkheid mij hierbij te helpen?

 

 


SamuelD
Forum|alt.badge.img+4
  • Legend
  • 1305 reacties
  • 15 april 2020

@Pieterjan.V  Aanpassing is gedaan, je kan nu wel inloggen.


Bij mij werkt het helaas ook niet. Kan dit ook bekeken worden?

 

Bedankt!


Charlotte.D
Forum|alt.badge.img+4
  • Legend
  • 1820 reacties
  • 16 april 2020

Kan je dit nu even testen Maxime?


  • Apprentice
  • 1 reactie
  • 11 mei 2020

Lukt helaas hier ook niet


  • 0 reacties
  • 12 mei 2020

@Stroebel Kan je de toestellen even herstarten en het nog eens uitproberen?


  • Rising star
  • 18 reacties
  • 25 juli 2020

Ik heb helaas ook als melding dat account niet gekoppeld is terwijl ik via browser wel kan inloggen. 


Martin
  • 33356 reacties
  • 25 juli 2020

Pas maandag komt iemand van proximus zelf hier terug langs om je hierbij verder te helpen.

PS: nu merk ik dat ik je reeds geantwoord heb op een andere topic waar je de zelfde melding gepost hebt :relaxed:


  • Apprentice
  • 1 reactie
  • 6 augustus 2020

Wij krijgen ook deze melding te zien, zijn nog maar net nieuwe klant.


Martin
  • 33356 reacties
  • 6 augustus 2020

Ter info: Als je nog maar nieuwe klant bent dan zal dat gewoon zijn omdat nog niet alles doorgevoerd werd maar als er morgen iemand die van Proximus zelf is, hier de draad opneemt kunnen ze deze koppeling in orde brengen voor u.


HadewychT
Forum|alt.badge.img+4
  • Community Manager
  • 3431 reacties
  • 7 augustus 2020

@myrthe93 Dit zou nu in orde moeten zijn voor u. 

@BRUCE2016 Voor u staat alles goed. Dit zou ondertussen dus ook moeten werken. Laat zeker iets weten moest dit toch niet het gevals zijn. Mijn excuses dat er niet vroeger op je post geantwoord is.


  • Rising star
  • 11 reacties
  • 27 oktober 2020

Zelfde probleem hier en internet zou blijkbaar meerdere dagen niet werken, dus heb dit wel nodig voor tv te kijken tot ze die storing hebben opgelost... 


jonathandr
Forum|alt.badge.img+4
  • Legend
  • 1525 reacties
  • 27 oktober 2020
ThomasHanne schreef:

Zelfde probleem hier en internet zou blijkbaar meerdere dagen niet werken, dus heb dit wel nodig voor tv te kijken tot ze die storing hebben opgelost... 

kan je dit nog even opnieuw proberen
dit zou nu voor je moeten werken


  • Rising star
  • 11 reacties
  • 9 november 2020
jonathandr schreef:
ThomasHanne schreef:

Zelfde probleem hier en internet zou blijkbaar meerdere dagen niet werken, dus heb dit wel nodig voor tv te kijken tot ze die storing hebben opgelost... 

kan je dit nog even opnieuw proberen
dit zou nu voor je moeten werken

 

Geachte 

Dit werkt nogsteeds niet…

 

 


jonathandr
Forum|alt.badge.img+4
  • Legend
  • 1525 reacties
  • 9 november 2020
ThomasHanne schreef:
jonathandr schreef:
ThomasHanne schreef:

Zelfde probleem hier en internet zou blijkbaar meerdere dagen niet werken, dus heb dit wel nodig voor tv te kijken tot ze die storing hebben opgelost... 

kan je dit nog even opnieuw proberen
dit zou nu voor je moeten werken

 

Geachte 

Dit werkt nogsteeds niet…

 

 


ik laat dit verder bekijken en in orde brengen
ozne excuses voor het ongemak


  • Rising star
  • 11 reacties
  • 10 november 2020
jonathandr schreef:


ik laat dit verder bekijken en in orde brengen
ozne excuses voor het ongemak

 

Hoelang zou dit nog duren? Want met de verbouwingen hier aan gang, hebben we deze app nodig voor tv te kunnen kijken en nu kunnen we dit niet gebruiken...


Martin
  • 33356 reacties
  • 10 november 2020

kan zijn dat je pas overmorgen antwoord zal krijgen aangezien het morgen feestdag is.


  • Rising star
  • 11 reacties
  • 31 december 2020
ThomasHanne schreef:
jonathandr schreef:


ik laat dit verder bekijken en in orde brengen
ozne excuses voor het ongemak

 

Hoelang zou dit nog duren? Want met de verbouwingen hier aan gang, hebben we deze app nodig voor tv te kunnen kijken en nu kunnen we dit niet gebruiken...

 

Werkt nogsteeds niet! Andere foutmelding dit keer.…

 

 


Martin
  • 33356 reacties
  • 31 december 2020

FYI; Ja zal nu ook maar maandag zijn dat je hier antwoord gaat krijgen van iemand van Proximus zelf.


  • Rising star
  • 11 reacties
  • 31 december 2020
ThomasHanne schreef:
ThomasHanne schreef:
jonathandr schreef:


ik laat dit verder bekijken en in orde brengen
ozne excuses voor het ongemak

 

Hoelang zou dit nog duren? Want met de verbouwingen hier aan gang, hebben we deze app nodig voor tv te kunnen kijken en nu kunnen we dit niet gebruiken...

 

Werkt nogsteeds niet! Andere foutmelding dit keer.…

 

 

 

De app doet het nu wel weer, heb contact opgenomen via telefoon met proximus.


Martin
  • 33356 reacties
  • 31 december 2020

@ThomasHanne Bedankt voor de feedback, ben je gemakkelijk binnengeraakt op 0800 22 800