Skip to main content
Ik krijg steeds de boodschap "Deze login is niet gekoppeld aan een Proximus Pickx-account". Nochtans ben ik de beheerder van deze account en zou dit geactiveerd moeten zijn?

Dit zou nu in orde moeten zijn.


Jirko



Kan je dit nu even testen aub?

@maxDV1996

Je account is correct gekoppeld nu, kan je de pickx app nog eens uittesten?

 

Geert

Beste Geert, bij mij werkt dit nog steeds niet. Kan je dit even nakijken? Groeten Kristof Foubert

 

Kan je de pickx app nu eens uittesten?

 

Geert


Wij krijgen ook deze melding te zien, zijn nog maar net nieuwe klant.


Zelfde probleem hier en internet zou blijkbaar meerdere dagen niet werken, dus heb dit wel nodig voor tv te kijken tot ze die storing hebben opgelost... 

kan je dit nog even opnieuw proberen
dit zou nu voor je moeten werken

 

Geachte 

Dit werkt nogsteeds niet…

 

 


@RobbeRousseau Heb je dit probleem nog steeds? De koppeling lijkt hier alleszins juist te staan.


Zelfde probleem hier en internet zou blijkbaar meerdere dagen niet werken, dus heb dit wel nodig voor tv te kijken tot ze die storing hebben opgelost... 

kan je dit nog even opnieuw proberen
dit zou nu voor je moeten werken

 

Geachte 

Dit werkt nogsteeds niet…

 

 


ik laat dit verder bekijken en in orde brengen
ozne excuses voor het ongemak


FYI; Ja zal nu ook maar maandag zijn dat je hier antwoord gaat krijgen van iemand van Proximus zelf.



ik laat dit verder bekijken en in orde brengen
ozne excuses voor het ongemak

 

Hoelang zou dit nog duren? Want met de verbouwingen hier aan gang, hebben we deze app nodig voor tv te kunnen kijken en nu kunnen we dit niet gebruiken...

 

Werkt nogsteeds niet! Andere foutmelding dit keer.…

 

 

 

De app doet het nu wel weer, heb contact opgenomen via telefoon met proximus.


@ThomasHanne Bedankt voor de feedback, ben je gemakkelijk binnengeraakt op 0800 22 800


Beste 

 

Ik zit met hetzelfde probleem. Kan je onze account op Pickx activeren?
 


FYI: Dan best zoveel mogelijk privégegevens invullen/aanvullen in je → ForumProfiel, in de met "privé aangeduide tekstvelden, enkel proximusmedewerkers kunnen deze info bekijken.
Klik tenslotte onderaan links op "sla wijzigingen op"
In het vak "Ticket (Privé)" kun je bv. nog bijkomende informatie zetten.
Zodat de Proximus forummedewerkers hiermee direct aan de slag kunnen om je hiermee verder te helpen, van zodra ze hier de draad opnemen morgen.  


@Novadebru Kan je aub het telefoonnumer nog toevoegen in je profiel ? Aan de hand van het klantennummer en mailadres dat er nu instaat vind ik je televisieabonnement niet terug. 



ik laat dit verder bekijken en in orde brengen
ozne excuses voor het ongemak

 

Hoelang zou dit nog duren? Want met de verbouwingen hier aan gang, hebben we deze app nodig voor tv te kunnen kijken en nu kunnen we dit niet gebruiken...

 

Werkt nogsteeds niet! Andere foutmelding dit keer.…

 

 


@myrthe93 Dit zou nu in orde moeten zijn voor u. 

@BRUCE2016 Voor u staat alles goed. Dit zou ondertussen dus ook moeten werken. Laat zeker iets weten moest dit toch niet het gevals zijn. Mijn excuses dat er niet vroeger op je post geantwoord is.


Ter info: Als je nog maar nieuwe klant bent dan zal dat gewoon zijn omdat nog niet alles doorgevoerd werd maar als er morgen iemand die van Proximus zelf is, hier de draad opneemt kunnen ze deze koppeling in orde brengen voor u.


Zelfde probleem hier en internet zou blijkbaar meerdere dagen niet werken, dus heb dit wel nodig voor tv te kijken tot ze die storing hebben opgelost... 

kan je dit nog even opnieuw proberen
dit zou nu voor je moeten werken


Pas maandag komt iemand van proximus zelf hier terug langs om je hierbij verder te helpen.

PS: nu merk ik dat ik je reeds geantwoord heb op een andere topic waar je de zelfde melding gepost hebt :relaxed:


Ik heb helaas ook als melding dat account niet gekoppeld is terwijl ik via browser wel kan inloggen. 


@Stroebel Kan je de toestellen even herstarten en het nog eens uitproberen?


Lukt helaas hier ook niet


Kan je dit nu even testen Maxime?


Bij mij werkt het helaas ook niet. Kan dit ook bekeken worden?

 

Bedankt!


@Pieterjan.V  Aanpassing is gedaan, je kan nu wel inloggen.


Blijkbaar een veelvoorkomend probleem.

Ook ik heb deze melding.

"Deze login is niet gekoppeld aan een Proximus Pickx-account"

 

Is er een mogelijkheid mij hierbij te helpen?

 

 


Reageer