Deze login is niet gekoppeld aan een Proximus Pickx-account
Je account is correct gekoppeld nu, kan je de pickx app nog eens uittesten?
Geert
Beste Geert, bij mij werkt dit nog steeds niet. Kan je dit even nakijken? Groeten Kristof Foubert
Kan je de pickx app nu eens uittesten?
Geert
Hallo ik heb een installatie sinds 3 dagen (epic combo) maar het is voor mij ook hetzelfde verhaal. De iOS app geeft me dezelfde melding en als ik inlog via MacOS kan ik niet live tv kijken. Kan u dit even nakijken?
Ik heb hetzelfde probleem… Blijkbaar veel mensen
Ik heb helaas ook als melding dat account niet gekoppeld is terwijl ik via browser wel kan inloggen.
ik zit met hetzelfde probleem...
Pas maandag komt iemand van proximus zelf hier terug langs om je hierbij verder te helpen.
PS: nu merk ik dat ik je reeds geantwoord heb op een andere topic waar je de zelfde melding gepost hebt
Blijkbaar een veelvoorkomend probleem.
Ook ik heb deze melding.
"Deze login is niet gekoppeld aan een Proximus Pickx-account"
Is er een mogelijkheid mij hierbij te helpen?
ik laat dit verder bekijken en in orde brengen
ozne excuses voor het ongemak
Hoelang zou dit nog duren? Want met de verbouwingen hier aan gang, hebben we deze app nodig voor tv te kunnen kijken en nu kunnen we dit niet gebruiken...
Zelfde probleem hier en internet zou blijkbaar meerdere dagen niet werken, dus heb dit wel nodig voor tv te kijken tot ze die storing hebben opgelost...
Zelfde probleem hier en internet zou blijkbaar meerdere dagen niet werken, dus heb dit wel nodig voor tv te kijken tot ze die storing hebben opgelost...
kan je dit nog even opnieuw proberen
dit zou nu voor je moeten werken
Hier hetzelfde probleem.
Zover ik kan zien staat de App wel bij mijn producten? Maar krijg wel dezelfde foutmelding.
Je account is opnieuw gekoppeld, kan je de app eens uittesten?
Geert
Dit zou nu in orde moeten zijn.
idd THX !!!
Zelfde probleem hier. Kan je dit voor mij ook even nagaan?
Je account is correct gekoppeld nu, kan je de pickx app nog eens uittesten?
Geert
Je account is correct gekoppeld nu, kan je de pickx app nog eens uittesten?
Geert
Beste Geert, bij mij werkt dit nog steeds niet. Kan je dit even nakijken? Groeten Kristof Foubert
Je account is correct gekoppeld nu, kan je de pickx app nog eens uittesten?
Geert
Beste Geert, bij mij werkt dit nog steeds niet. Kan je dit even nakijken? Groeten Kristof Foubert
Kan je de pickx app nu eens uittesten?
Geert
Werkt nu. Top! Bedankt!
Reageer
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.