Vraag

Deze login is niet gekoppeld aan een Proximus Pickx-account

  • 9 October 2019
  • 53 reacties
  • 1422 Bekeken

Ik krijg steeds de boodschap "Deze login is niet gekoppeld aan een Proximus Pickx-account". Nochtans ben ik de beheerder van deze account en zou dit geactiveerd moeten zijn?

53 reacties

Reputatie 7
Badge +4

Dit zou nu in orde moeten zijn.

Reputatie 7
Badge +3

@maxDV1996

Je account is correct gekoppeld nu, kan je de pickx app nog eens uittesten?

 

Geert

Beste Geert, bij mij werkt dit nog steeds niet. Kan je dit even nakijken? Groeten Kristof Foubert

 

Kan je de pickx app nu eens uittesten?

 

Geert

Reputatie 7
Badge +4
Jirko

Kan je dit nu even testen aub?
Reputatie 7
Badge +4

@myrthe93 Dit zou nu in orde moeten zijn voor u. 

@BRUCE2016 Voor u staat alles goed. Dit zou ondertussen dus ook moeten werken. Laat zeker iets weten moest dit toch niet het gevals zijn. Mijn excuses dat er niet vroeger op je post geantwoord is.

Hallo ik heb een installatie sinds 3 dagen (epic combo) maar het is voor mij ook hetzelfde verhaal. De iOS app geeft me dezelfde melding en als ik inlog via MacOS kan ik niet live tv kijken. Kan u dit even nakijken?

Ik heb hetzelfde probleem… Blijkbaar veel mensen

Reputatie 7
Badge +4

@Novadebru Kan je aub het telefoonnumer nog toevoegen in je profiel ? Aan de hand van het klantennummer en mailadres dat er nu instaat vind ik je televisieabonnement niet terug. 

Reputatie 1

Ik heb helaas ook als melding dat account niet gekoppeld is terwijl ik via browser wel kan inloggen. 

ik zit met hetzelfde probleem...

Reputatie 7
Badge +3

@RobbeRousseau Heb je dit probleem nog steeds? De koppeling lijkt hier alleszins juist te staan.

Pas maandag komt iemand van proximus zelf hier terug langs om je hierbij verder te helpen.

PS: nu merk ik dat ik je reeds geantwoord heb op een andere topic waar je de zelfde melding gepost hebt :relaxed:

Blijkbaar een veelvoorkomend probleem.

Ook ik heb deze melding.

"Deze login is niet gekoppeld aan een Proximus Pickx-account"

 

Is er een mogelijkheid mij hierbij te helpen?

 

 


ik laat dit verder bekijken en in orde brengen
ozne excuses voor het ongemak

 

Hoelang zou dit nog duren? Want met de verbouwingen hier aan gang, hebben we deze app nodig voor tv te kunnen kijken en nu kunnen we dit niet gebruiken...

Zelfde probleem hier en internet zou blijkbaar meerdere dagen niet werken, dus heb dit wel nodig voor tv te kijken tot ze die storing hebben opgelost... 

kan zijn dat je pas overmorgen antwoord zal krijgen aangezien het morgen feestdag is.

Reputatie 7
Badge +4

Zelfde probleem hier en internet zou blijkbaar meerdere dagen niet werken, dus heb dit wel nodig voor tv te kijken tot ze die storing hebben opgelost... 

kan je dit nog even opnieuw proberen
dit zou nu voor je moeten werken

Reputatie 7
Badge +3

Hier hetzelfde probleem. 

Zover ik kan zien staat de App wel bij mijn producten? Maar krijg wel dezelfde foutmelding.


Je account is opnieuw gekoppeld, kan je de app eens uittesten?

 

Geert

Dit zou nu in orde moeten zijn.

idd THX !!!

Reputatie 7
Badge +4

graag gedaan :) Veel plezier ermee

Reputatie 7
Badge +4

@Pieterjan.V  Aanpassing is gedaan, je kan nu wel inloggen.

Zelfde probleem hier. Kan je dit voor mij ook even nagaan?

Reputatie 7
Badge +3

@maxDV1996 

Je account is correct gekoppeld nu, kan je de pickx app nog eens uittesten?

 

Geert

@maxDV1996

Je account is correct gekoppeld nu, kan je de pickx app nog eens uittesten?

 

Geert

Beste Geert, bij mij werkt dit nog steeds niet. Kan je dit even nakijken? Groeten Kristof Foubert

@maxDV1996

Je account is correct gekoppeld nu, kan je de pickx app nog eens uittesten?

 

Geert

Beste Geert, bij mij werkt dit nog steeds niet. Kan je dit even nakijken? Groeten Kristof Foubert

 

Kan je de pickx app nu eens uittesten?

 

Geert

Werkt nu. Top! Bedankt!

Reputatie 7
Badge +3

graag gedaan!

 

Geert

Reageer