Skip to main content
Ik krijg steeds de boodschap "Deze login is niet gekoppeld aan een Proximus Pickx-account". Nochtans ben ik de beheerder van deze account en zou dit geactiveerd moeten zijn?

Beste 

 

Ik zit met hetzelfde probleem. Kan je onze account op Pickx activeren?
 


FYI: Dan best zoveel mogelijk privégegevens invullen/aanvullen in je → ForumProfiel, in de met "privé aangeduide tekstvelden, enkel proximusmedewerkers kunnen deze info bekijken.
Klik tenslotte onderaan links op "sla wijzigingen op"
In het vak "Ticket (Privé)" kun je bv. nog bijkomende informatie zetten.
Zodat de Proximus forummedewerkers hiermee direct aan de slag kunnen om je hiermee verder te helpen, van zodra ze hier de draad opnemen morgen.  


@Novadebru Kan je aub het telefoonnumer nog toevoegen in je profiel ? Aan de hand van het klantennummer en mailadres dat er nu instaat vind ik je televisieabonnement niet terug. 


Reageer