Kan je dit nu even opnieuw proberen aub?
Kan je dit nu even testen aub?
Kan je dit nu even testen aub?
Nu werkt t, thanks
ik zit met hetzelfde probleem...
Dit zou nu in orde moeten zijn.
Dit zou nu in orde moeten zijn.
idd THX !!!
graag gedaan Veel plezier ermee
Dit is bij mij ook het geval, hij wil niet verbinden en ik krijg dezelfde melding.
Dank voor de hulp
Je account is nu gekoppeld. Kan je de app eens uittesten?
Geert
Ik ben net klant en krijg deze meling ook....
Als je net klant bent kan het zijn dat alles nog niet doorgestroomd/gekoppeld werd aan je myproximus.
In ieder geval maandag als iemand van proximus zelf hier terug langs komt zullen ze u hierbij wel kunnen verder helpen.
Hallo ik heb een installatie sinds 3 dagen (epic combo) maar het is voor mij ook hetzelfde verhaal. De iOS app geeft me dezelfde melding en als ik inlog via MacOS kan ik niet live tv kijken. Kan u dit even nakijken?
Je account is correct gekoppeld nu, kan je de pickx app nog eens uittesten?
Geert
Geert
Beste Geert, bij mij werkt dit nog steeds niet. Kan je dit even nakijken? Groeten Kristof Foubert
Geert
Beste Geert, bij mij werkt dit nog steeds niet. Kan je dit even nakijken? Groeten Kristof Foubert
Kan je de pickx app nu eens uittesten?
Geert
Geert
Kan je de pickx app nu eens uittesten?
Geert
Werkt nu. Top! Bedankt!
graag gedaan!
Geert
Hier hetzelfde probleem.
Zover ik kan zien staat de App wel bij mijn producten? Maar krijg wel dezelfde foutmelding.
Hier hetzelfde probleem.
Zover ik kan zien staat de App wel bij mijn producten? Maar krijg wel dezelfde foutmelding.
Je account is opnieuw gekoppeld, kan je de app eens uittesten?
Geert
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.