Skip to main content
Vraag

Deze login is niet gekoppeld aan een Proximus Pickx-account


Ik krijg steeds de boodschap "Deze login is niet gekoppeld aan een Proximus Pickx-account". Nochtans ben ik de beheerder van deze account en zou dit geactiveerd moeten zijn?

53 reacties

Charlotte.D
Forum|alt.badge.img+4
  • Legend
  • 1759 reacties
  • 9 oktober 2019
Greta

Kan je dit nu even opnieuw proberen aub?

  • Auteur
  • Apprentice
  • 1 reactie
  • 9 oktober 2019
Lijkt prima te werken, bedankt!

Charlotte.D
Forum|alt.badge.img+4
  • Legend
  • 1759 reacties
  • 9 oktober 2019
Heel graag gedaan!

  • Apprentice
  • 2 reacties
  • 9 oktober 2019
Ik krijg dezelfde foutmelding. Ik ben nochtans ook de enige beheerder van de account.

Martin
  • 33463 reacties
  • 9 oktober 2019
TUI: zal voor morgen zijn als de Proximus medewerkers hier op het forum de draad terug oppakken.

Charlotte.D
Forum|alt.badge.img+4
  • Legend
  • 1759 reacties
  • 10 oktober 2019
Jirko

Kan je dit nu even testen aub?

  • Apprentice
  • 2 reacties
  • 10 oktober 2019
Charlotte.D schreef:
Jirko

Kan je dit nu even testen aub?

Nu werkt t, thanks 👍

Charlotte.D
Forum|alt.badge.img+4
  • Legend
  • 1759 reacties
  • 10 oktober 2019
Graag gedaan!

  • Apprentice
  • 1 reactie
  • 10 oktober 2019
Ik had dit probleem ook. Ik had 3 mensen aan de lijn die me niet geholpen hebben zoals het hoort. Werd telkens door geschakeld. Tot ik het bijna opgaf was er de reddende engel. Hij had gemerkt dat ik twee accounts had op MyProximus waarvan 1 gelinked aan mijn klantnummer. Hij heeft ze beiden verwijderd waardoor ik mij terug kon registreren . Nadien werkte het perfect. Dank u Marc van Proximus. U verdiend een standbeeld.

ik zit met hetzelfde probleem...


HadewychT
Forum|alt.badge.img+4
  • Community Manager
  • 3438 reacties
  • 7 januari 2020

Dit zou nu in orde moeten zijn.


HadewychT schreef:

Dit zou nu in orde moeten zijn.

idd THX !!!


HadewychT
Forum|alt.badge.img+4
  • Community Manager
  • 3438 reacties
  • 7 januari 2020

graag gedaan :) Veel plezier ermee


  • Apprentice
  • 1 reactie
  • 7 januari 2020

Dit is bij mij ook het geval, hij wil niet verbinden en ik krijg dezelfde melding.

Dank voor de hulp


GeertC
Forum|alt.badge.img+4
  • Moderator
  • 2139 reacties
  • 8 januari 2020

@Tbon 

Je account is nu gekoppeld. Kan je de app eens uittesten?

 

Geert


  • Rising star
  • 10 reacties
  • 25 januari 2020

Ik ben net klant en krijg deze meling ook....


Martin
  • 33463 reacties
  • 25 januari 2020

Als je net klant bent kan het zijn dat alles nog niet doorgestroomd/gekoppeld werd aan je myproximus.

In ieder geval maandag als iemand van proximus zelf hier terug langs komt zullen ze u hierbij wel kunnen verder helpen.


  • Apprentice
  • 1 reactie
  • 25 januari 2020

Hallo ik heb een installatie sinds 3 dagen (epic combo) maar het is voor mij ook hetzelfde verhaal. De iOS app geeft me dezelfde melding en als ik inlog via MacOS kan ik niet live tv kijken. Kan u dit even nakijken?


GeertC
Forum|alt.badge.img+4
  • Moderator
  • 2139 reacties
  • 27 januari 2020

@maxDV1996 

Je account is correct gekoppeld nu, kan je de pickx app nog eens uittesten?

 

Geert


  • Rising star
  • 10 reacties
  • 27 januari 2020
GeertC schreef:

@maxDV1996

Je account is correct gekoppeld nu, kan je de pickx app nog eens uittesten?

 

Geert

Beste Geert, bij mij werkt dit nog steeds niet. Kan je dit even nakijken? Groeten Kristof Foubert


GeertC
Forum|alt.badge.img+4
  • Moderator
  • 2139 reacties
  • 27 januari 2020
Krisfoub schreef:
GeertC schreef:

@maxDV1996

Je account is correct gekoppeld nu, kan je de pickx app nog eens uittesten?

 

Geert

Beste Geert, bij mij werkt dit nog steeds niet. Kan je dit even nakijken? Groeten Kristof Foubert

 

Kan je de pickx app nu eens uittesten?

 

Geert


  • Rising star
  • 10 reacties
  • 27 januari 2020
GeertC schreef:
Krisfoub schreef:
GeertC schreef:

@maxDV1996

Je account is correct gekoppeld nu, kan je de pickx app nog eens uittesten?

 

Geert

Beste Geert, bij mij werkt dit nog steeds niet. Kan je dit even nakijken? Groeten Kristof Foubert

 

Kan je de pickx app nu eens uittesten?

 

Geert

Werkt nu. Top! Bedankt!


GeertC
Forum|alt.badge.img+4
  • Moderator
  • 2139 reacties
  • 27 januari 2020

graag gedaan!

 

Geert


  • Apprentice
  • 1 reactie
  • 31 januari 2020

Hier hetzelfde probleem. 

Zover ik kan zien staat de App wel bij mijn producten? Maar krijg wel dezelfde foutmelding.


GeertC
Forum|alt.badge.img+4
  • Moderator
  • 2139 reacties
  • 3 februari 2020
c.degol schreef:

Hier hetzelfde probleem. 

Zover ik kan zien staat de App wel bij mijn producten? Maar krijg wel dezelfde foutmelding.


Je account is opnieuw gekoppeld, kan je de app eens uittesten?

 

Geert