Vraag

Deze login is niet gekoppeld aan een Proximus Pickx-account

  • 9 oktober 2019
  • 9 reacties
  • 109 Bekeken

Ik krijg steeds de boodschap "Deze login is niet gekoppeld aan een Proximus Pickx-account". Nochtans ben ik de beheerder van deze account en zou dit geactiveerd moeten zijn?

9 reacties

Reputatie 7
Badge +4
Greta

Kan je dit nu even opnieuw proberen aub?
Lijkt prima te werken, bedankt!
Reputatie 7
Badge +4
Heel graag gedaan!
Ik krijg dezelfde foutmelding. Ik ben nochtans ook de enige beheerder van de account.
TUI: zal voor morgen zijn als de Proximus medewerkers hier op het forum de draad terug oppakken.
Reputatie 7
Badge +4
Jirko

Kan je dit nu even testen aub?
Jirko

Kan je dit nu even testen aub?

Nu werkt t, thanks 👍
Reputatie 7
Badge +4
Graag gedaan!
Ik had dit probleem ook. Ik had 3 mensen aan de lijn die me niet geholpen hebben zoals het hoort. Werd telkens door geschakeld. Tot ik het bijna opgaf was er de reddende engel. Hij had gemerkt dat ik twee accounts had op MyProximus waarvan 1 gelinked aan mijn klantnummer. Hij heeft ze beiden verwijderd waardoor ik mij terug kon registreren . Nadien werkte het perfect. Dank u Marc van Proximus. U verdiend een standbeeld.

Reageer