Vraag

Decoders V5 -> V7


Ik heb in 2012 (of 2011) een decoder V5 aangekocht (dus geen maandelijkse huur).

Ik zie dat tegenwoordig de nieuwe decoder V7 inbegrepen is in het abonnement. Kan ik zo’n nieuwe decoder zonder bijkomende betaling bekomen, en de gekochte oude decoder behouden (als reserve)?

 


10 reacties

FYI: je kunt overschakelen naar een flex pack en dan heb je ook recht op een V7 en kun je uw aangekochte v5 verder gebruiken zoals je nu doet.
Maar de Prox forummedewerkers komen seffens langs om je verder te woord te staan.

Jamaar, ik heb al een flexpack met onbegrensd internet, allez 3 TB. Ik gaan 2 gelijktijdige evenwaardige abonnementen op dezelfe lijn hebben. De gekochte oude decoder zou maar reserve blijven.

De voorwaarde voor een V7 is dat je internetsnelheid groter moet zijn dan 30 Mbps.

Je kunt zien of je zo’n snelheid haalt als je kijkt naar de maximum gegarandeerd snelheid die ze opgeven hier → http://proximus.be/internetsnelheid 

Martin, sorry, dit is weeral eens een belachelijk antwoord volkomen naast de kwestie en al uw antwoorden brengen nul zeroaarde aan de dijk

@jovanis brugge Geen probleem als mijn info naar uw mening geen hulp geboden heeft, ik dacht nochtans dat ik je vragen:

“Ik zie dat tegenwoordig de nieuwe decoder V7 inbegrepen is in het abonnement.
Antwoord: ja aangezien je flex hebt zoals je zelf aangegeven hebt.

Kan ik zo’n nieuwe decoder zonder bijkomende betaling bekomen,
Antwoord: ja  ( met een voorwaarde die ik hierboven gegeven heb i.v.m. minimum lijnsnelheid)

en de gekochte oude decoder behouden (als reserve)?”
Antwoord: Ja, (waarom zou je hem niet mogen behouden als je hem gekocht hebt)

hiermee beantwoord had

En louter als bijkomende info: → V7-Decoder-stand-van-zaken

Enfin, dan best gewoon afwachten tot een Prox forummederwerker hier de draad opneemt om je beter verder te kunnen helpen.

Reputatie 7
Badge +3

@jovanis brugge Ik bevestig hierbij dat de info van @Martin correct is. Hierbij wil ik nog aan toevoegen dat het vroeger bij de oude packs zo was dat er € 8/maand van de packprijs afging als je geen decoder in huur had. Tegenwoordig, met Flex, is dat niet meer zo. Je kan dus bijvoorbeeld een V7 in huur hebben en jouw aangekochte decoder als reserve of voor een 2de tv gebruiken. Groetjes, Antonella

Reputatie 3
Badge

let wel op V7 is nog van verre van af. nog vele problemen mee en zeker nog niet gebruiksvriendelijk. maar men is er nog volop aan het bij stellen. maar traag naar mijn zin.

 

Zie hier stand van zaken

Daarom dat ik ook aan @jovanis brugge  de stand van zaken meegegeven heb i.v.m. de v7, maar het is wel relatief er zijn er ook die er kunnen mee leven zelfs al zijn er nog zaken die moeten opgelost worden, en niet vergeten als je dan toch de v7 beu bent kun je hem altijd terug inleveren of in andere gevallen omruilen voor een V5C bv.

Reputatie 3
Badge

Ik ben telenet gewoon en dan is het nogal wat verschil. Jammer genoeg niet in positieve zin. Maar ben overgeschakeld wegens financieel voordeliger (voornamelijk internet). Dus ja minder betalen is minder krijgen. Dus kan er wel mee leven. 

ik ben totaal geen verslaafde TV kijker en daarom wacht ik ook nog af tot de V7 meer op punt staat, wat niet wil zeggen  dat ik het niet spijtig vind dat de V7 nog niet volledig op punt staat! 
Maar hoop doet leven :wink:

Reageer