Beantwoord

Decoder v7 & Shadow



Toon eerste bericht

41 reacties

Reputatie 1

V7 decoders aanvragen kan je niet doen, klanten die een nieuwe lijn of een extra decoder aanvragen (bij bepaalde packs) kunnen deze wel verkrijgen.

Maar omruilingen naar V7 gebeuren momenteel nog niet.

Proximus-woordvoerder Haroun Fenaux stelde enkele dagen gelden nochtans in L’Echo dat bestaande Flex-klanten hun V5-decoder kosteloos kunnen omruilen naar een V7. U zegt dus dat die communicatie niet klopt? Ook de eerder gepubliceerde persberichten zijn dan allemaal incorrect?

https://www.lecho.be/monargent/budget/flex-le-pack-de-proximus-garanti-sans-surprise-sur-la-facture/10235391.html

Reputatie 7
Badge +3

Dit is op dit moment nog steeds zoals omschreven in de bestaande topics over de Android TV decoder (V7):

https://nl.forum.proximus.be/klachten-54/omruiling-naar-v7-decoder-50693

https://nl.forum.proximus.be/proximus-pickx-7/v7-decorder-bij-flex-abonnement-50705

Shadow staat in de lijst van bugs en beperkingen.

Vanaf augustus (nog te bevestigen) voorzien we de volledige lancering van de Android TV decoder (V7) naar alle nieuwe pack klanten.

Groetjes,
Antonella

hallo 

 

Ben nieuwe klant sinds 25 Juli 2020 Flex klant  en heb de V5c gekregen  lees hier over V6 of V7 welke krijg als nieuwe klant  , al gehoord en gelezen (google) dat nieuwe klanten de V7 kunnen krijgen 

 

mvg

Reputatie 1

hallo 

 

Ben nieuwe klant sinds 25 Juli 2020 Flex klant  en heb de V5c gekregen  lees hier over V6 of V7 welke krijg als nieuwe klant  , al gehoord en gelezen (google) dat nieuwe klanten de V7 kunnen krijgen 

 

mvg

Tja. Proximus communiceert in de media dat ALLE klanten recht hebben op een V7-decoder. Als je de klantendienst contacteert (en daar met veel geluk iemand te spreken krijgt) dan zegt men dat enkel Fiber-klanten dergelijk exemplaar krijgen. Op dit forum zeggen de Proximus-medewerkers dan weer dat enkel nieuwe klanten een V7-decoder krijgen.

Wellicht is de uitrol volop bezig en kan in de toekomst iedereen wel ruilen, maar in de tussentijd doet Proximus wat het al jaren doet: slecht en tegenstrijdig communiceren. 

Reputatie 1

Kunnen jullie je aan het topic houden ?  En vragen onder het correcte topic stellen topic is Decoder v7 en Shadow app.. 

Thx

Badge +4

Ja lap zo ben ik nu wel uit de boot gevallen met die v5c van vorige week :/

Badge +4

Een reddingsboei zou heel vriendelijk zijn :) na eerst een mededeling te krijgen dat mijn lijn niet compatibel zou zijn … Nochtans geen Adsl hier, wel Vdsl2 aan 85 Mbit.

Ja mss had je juist iemand vast die niet zo heel goed op de hoogte was, dat valt wel eens voor hé :)

Mijn oude decoder is nu +/- 2 maanden geleden vervangen geweest omwille van het feit dat hij verouderd  was en heb nog een V5 mini gekregen. Waarom hebben wij geen v7 gekregen ? 

 

 

TUI: Niet iedereen krijgt niet zomaar een V7 in ruil voor een defecte decoder, maar de proximus medewerkers kunnen morgen je verder op de hoogte brengen indien je er eventueel recht op hebt.

Dat zou fijn zijn. Bedankt

 

YannickB,

 

Hoe heb je de nieuwe decoder V7 aangevraagd? Ik lees overal dat hij nog in test is?

Mvg

Milan 

 

FYI: bij deze heb je hem aangevraagd en zal iemand van het proximus forumteam je verder informeren of je aanspraak maakt op een V7

Martin, 

 

Is gemakkelijk zo, had ik dat vroeger geweten. Hoe wordt ik geinformeerd? Ik ben nieuw op deze forum.

@Milou020789 Van zodra iemand van het prox forumteam hier de draad opneemt zullen ze dit in hun systeem invoeren of deze voor u een v7 accepteert en indien niet dan wordt de achterliggende dienst geraadpleegd of je in aanmerking komt en van zodra zij feedback krijgen wordt dit hier gemeld

bvb voor “epic full combo” zal dit geen probleem zijn 

@YannickB Ter info: lees ook dit eens → https://nl.forum.proximus.be/klachten-54/omruiling-naar-v7-decoder-50693?postid=656254#post656254 → 
o.a. ------  Momenteel nog niet beschikbaar op de V7 decoder: 
- Shadow  -----

Reageer