Beantwoord

Decoder v7 & Shadow


Deze ochtend de nieuwe v7 decoder ontvangen. Ik heb reeds al meerdere maanden een Shadow abonnement en keek er dus naar uit dit ook via de v7 decoder te kunnen gebruiken. 

 

Echter is de shadow applicatie onvindbaar in de play store, bij de info stond er nochtans dat deze functionaliteit aanwezig zou zijn.

Iemand  een oplossing hiervoor?

 

Gr

Yannick 

icon

Beste antwoord door Martin 24 July 2020, 11:56

Bekijk origineel

41 reacties

@YannickB Ter info: lees ook dit eens → https://nl.forum.proximus.be/klachten-54/omruiling-naar-v7-decoder-50693?postid=656254#post656254 → 
o.a. ------  Momenteel nog niet beschikbaar op de V7 decoder: 
- Shadow  -----

YannickB,

 

Hoe heb je de nieuwe decoder V7 aangevraagd? Ik lees overal dat hij nog in test is?

Mvg

Milan 

 

FYI: bij deze heb je hem aangevraagd en zal iemand van het proximus forumteam je verder informeren of je aanspraak maakt op een V7

Martin, 

 

Is gemakkelijk zo, had ik dat vroeger geweten. Hoe wordt ik geinformeerd? Ik ben nieuw op deze forum.

@Milou020789 Van zodra iemand van het prox forumteam hier de draad opneemt zullen ze dit in hun systeem invoeren of deze voor u een v7 accepteert en indien niet dan wordt de achterliggende dienst geraadpleegd of je in aanmerking komt en van zodra zij feedback krijgen wordt dit hier gemeld

bvb voor “epic full combo” zal dit geen probleem zijn 

Reputatie 7
Badge +4

V7 decoders aanvragen kan je niet doen, klanten die een nieuwe lijn of een extra decoder aanvragen (bij bepaalde packs) kunnen deze wel verkrijgen.

Maar omruilingen naar V7 gebeuren momenteel nog niet.

V7 decoders aanvragen kan je niet doen, klanten die een nieuwe lijn of een extra decoder aanvragen (bij bepaalde packs) kunnen deze wel verkrijgen.

Maar omruilingen naar V7 gebeuren momenteel nog niet.

@Charlotte.D je schrijft “bij bepaalde packs”

ligt dit dan al vast bij welke packs juist, want er komen hier nogal tegenstrijdige berichten 

Reputatie 7
Badge +4

Ik roep er hier even mijn collega @AntonellaD bij, zij kan jullie hier met al haar administratieve kennis over de packs de beste uitleg over geven :wink:

@Charlotte.D  bedankt,

ik dacht inderdaad dat ik hier ook iets gelezen had gisteren of eergisteren dat er in jullie systeem om de aanvraag van V7 decoder in te voeren iets aan het veranderen was of zoiets ?

Reputatie 7
Badge +4

@Martin de procedure voor omruilingen is dezelfde of destijds bij de V6 en bij de V5C. De V6 wordt inderdaad niet meer gecommercialiseerd, waardoor dan de V5C wordt gestuurd. Maar welke packs precies een V7 krijgen om te starten weet ik zelf ook niet precies, vandaar dat ik mijn collega er even bij riep.
Zij behandeld alle administratieve zaken. 

👍 ok en nogmaals bedankt 

Reputatie 1

V7 decoders aanvragen kan je niet doen, klanten die een nieuwe lijn of een extra decoder aanvragen (bij bepaalde packs) kunnen deze wel verkrijgen.

Maar omruilingen naar V7 gebeuren momenteel nog niet.

Proximus-woordvoerder Haroun Fenaux stelde enkele dagen gelden nochtans in L’Echo dat bestaande Flex-klanten hun V5-decoder kosteloos kunnen omruilen naar een V7. U zegt dus dat die communicatie niet klopt? Ook de eerder gepubliceerde persberichten zijn dan allemaal incorrect?

https://www.lecho.be/monargent/budget/flex-le-pack-de-proximus-garanti-sans-surprise-sur-la-facture/10235391.html

Reputatie 7
Badge +3

Dit is op dit moment nog steeds zoals omschreven in de bestaande topics over de Android TV decoder (V7):

https://nl.forum.proximus.be/klachten-54/omruiling-naar-v7-decoder-50693

https://nl.forum.proximus.be/proximus-pickx-7/v7-decorder-bij-flex-abonnement-50705

Shadow staat in de lijst van bugs en beperkingen.

Vanaf augustus (nog te bevestigen) voorzien we de volledige lancering van de Android TV decoder (V7) naar alle nieuwe pack klanten.

Groetjes,
Antonella

Vanaf augustus (nog te bevestigen) voorzien we de volledige lancering van de Android TV decoder (V7) naar alle nieuwe pack klanten.

@AntonellaD Maar volgens ik hier al een paar keer gelezen heb, is er ook nog een bijkomende voorwaarde voor een V7 en  wordt er ook nagetrokken als de lijnkwaliteit in orde is , wil dit zeggen dat je lijn minimum 30Mbps moet halen of  wordt er nog iets anders bedoelt met “lijnkwaliteit” 

 

Reputatie 7
Badge +3

Vanaf augustus (nog te bevestigen) voorzien we de volledige lancering van de Android TV decoder (V7) naar alle nieuwe pack klanten.

@AntonellaD Maar volgens ik hier al een paar keer gelezen heb, is er ook nog een bijkomende voorwaarde voor een V7 en  wordt er ook nagetrokken als de lijnkwaliteit in orde is , wil dit zeggen dat je lijn minimum 30Mbps moet halen of  wordt er nog iets anders bedoelt met “lijnkwaliteit” 

 


Enkel dat een Android TV decoder (V7) niet mogelijk is op een ADSL-lijn. Groetjes, Antonella

@AntonellaD bedankt,
want dit was nog onduidelijk voor mij, ik dacht dat het verband hield met streaming van UHD content dat er ook mss klanten die op de laagste VDSL snelheden stonden ook uit de boot zouden vallen voor een V7 decoder.

hallo 

 

Ben nieuwe klant sinds 25 Juli 2020 Flex klant  en heb de V5c gekregen  lees hier over V6 of V7 welke krijg als nieuwe klant  , al gehoord en gelezen (google) dat nieuwe klanten de V7 kunnen krijgen 

 

mvg

“Epic combo full” krijgen een V7 decoder (tenzij je nog met een ADSL lijn zou zitten)

  • Maar er werd gisteren het volgende gepost :
    Vanaf augustus (nog te bevestigen) voorzien we de volledige lancering van de Android TV decoder (V7) naar alle nieuwe pack klanten.
    (Enkel is een Android TV decoder (V7) niet mogelijk op een ADSL-lijn).
Reputatie 1

hallo 

 

Ben nieuwe klant sinds 25 Juli 2020 Flex klant  en heb de V5c gekregen  lees hier over V6 of V7 welke krijg als nieuwe klant  , al gehoord en gelezen (google) dat nieuwe klanten de V7 kunnen krijgen 

 

mvg

Tja. Proximus communiceert in de media dat ALLE klanten recht hebben op een V7-decoder. Als je de klantendienst contacteert (en daar met veel geluk iemand te spreken krijgt) dan zegt men dat enkel Fiber-klanten dergelijk exemplaar krijgen. Op dit forum zeggen de Proximus-medewerkers dan weer dat enkel nieuwe klanten een V7-decoder krijgen.

Wellicht is de uitrol volop bezig en kan in de toekomst iedereen wel ruilen, maar in de tussentijd doet Proximus wat het al jaren doet: slecht en tegenstrijdig communiceren. 

Laat ons hopen dat het in augustus werkelijkheid wordt.

Badge +4

Ja lap zo ben ik nu wel uit de boot gevallen met die v5c van vorige week :/

Maar dat wil nog niet zeggen dat ze je niet meer terug boven water kunnen halen eens het zo ver is :relaxed:

Badge +4

Een reddingsboei zou heel vriendelijk zijn :) na eerst een mededeling te krijgen dat mijn lijn niet compatibel zou zijn … Nochtans geen Adsl hier, wel Vdsl2 aan 85 Mbit.

Ja mss had je juist iemand vast die niet zo heel goed op de hoogte was, dat valt wel eens voor hé :)

Badge +4

Waarom zien wij dat niet hier op ons vlaams forum ? op het franse toch een ander antwoord 

https://fr.forum.proximus.be/proximus-pickx-7/pour-toute-question-commerciale-concernant-le-nouveau-decodeur-v7-c-est-ici-55496

Dus mits aanvraag kan men de V7 bekomen… (ik had in ieder geval geen geluk, zo ben ik weer met een v5 bezig)

Reageer