Skip to main content
  1. Als een bepaalde uitzending gepauzeerd wordt en er vervolgens op dezelfde pauze/go-knop (op de afstandsbediening) wordt gedrukt om verder te kijken dan is de synchronisatie tussen klank en beeld verstoord - Om dit op te lossen dien ik de betreffende uitzending opnieuw op te starten vanaf het begin. Hoe voorkomen ?
  2. Tijdens een uitzending wordt het beeld plots zwart en verschijnt o.a. de errorcode P011 - (wordt opgelost door betreffende uitzending te herstarten waarna het beeld verder loopt waar het gestopt was) - Wat betekent de code P011 en hoe te behandelen ? - (is een overzicht van alle errorcodes met de passende remedie beschikbaar ?) 

@Robert_043 Sorry dat we nog niet geantwoord hadden. Ik zie dat er ondertussen een afspraak met een technieker geboekt staat. Daarna zou je deze problemen niet meer zo vaak mogen ondervinden.

@Martin Het kan inderdaad sporadisch voorkomen, maar als het vaak gebeurt is er vaak toch een onderliggende oorzaak (kwaliteit lijn of verbinding) waar verder naar gekeken moet worden. 


Ondertussen al een V5 toegestuurd gekregen zonder afstandsbediening,werd achteraf toegestuurd,V5 moest ook te bedienen zijn met de afstandsbediening van de V7 wat niet lukte,terug de V7 gebruikt met hetzelfde probleem,foutmending na 10 minuten kijken,morgen komt 19-1-2021 komt nu de technieker we zullen afwachten wat deze zegt,maar neem het van mij aan,het is zeer vervelend,maar de dienst van Proximus doet zijn best,bedankt,groetjes.


Reageer