Beste,
Ik ben sinds oktober 2019 klant geworden deels verplicht door onze nieuwbouw geen Telenet kon krijgen op dat moment.
Nu iets meer dan een jaar later ondervinden wij om de haverklap problemen met proximus.
De meest voorkomende probleem die we nu hebben is dat ons beeld en geluid niet synchroon loopt of dat ons ze decorder het niet doet.
Onze decorder is nu een v7 en alle andere apparaten zijn reeds al vervangen geweest zoals de modem enz…
Er zijn hier in het jaar dat we proximus hebben reeds al 6 interventies geweest en 10 tallen keren telefonisch contact geweest zonder oplossing.
Bij de laatste interventie van een onderonderneming van proximus liet de technieker zijn telefoonnummer achter indien dat de problemen niet opgelost geraken ik dien terug te bellen.
Maar na 2 tussenkomsten ook geen betering.
Wij zitten hier nu met de beste kabel wat dus glasvezel zou moeten zijn en wat dus dit probleem in principe niet meer zou mogen geven.
Maar neen steeds alle dagen de decorder afzetten en opnieuw opstarten das het enige wat we nog kunnen doen.
Daarmee hier de vraag van 1 miljoen is er iemand die hier meer van weet of die een oplossing zou kunnen bedenken voor dit ambetant probleem.
Bedankt alvast