Ik ben nieuwe proximus klant, en als deel van een promotie heb ik apple tv gekozen ipv een decoder. Om tv te kijken moet ik de pickx app gebruiken in apple tv en deze werkt helemaal niet goed. Programma’s laden soms niet. Ik kan mijn opgenomen programma’s niet zien. Ik ben helemaal niet tevreden omdat mijn diensten niet werken naar behoren. Maar ook bepaalde programma’s kan ik helemaal niet kijken zoals “Dwars over de Middelandse zee”, terwijl ik hier dus wel voor betaal.
Op 30/06 is er een case opgemaakt bij Proximus, tot op heden heb ik nog altijd geen support gekregen. Als je de pickx app verwijdert en opnieuw installeert dan werkt alles terug voor een dag… en de dag erna heb je dezelfde zever. Krijg ook constant de foutmelding ‘access point determine’ of iets in die aard. Ondertussen ook al 20 keer gebeld naar proximus, telkens dezelfde mail gekregen van hun “ Extra informatie naar aanleiding van ons gesprek “.
Dan uiteindelijk aan de klantendienst gevraagd, please neem mijn apple tv terug en stuur me een decoder. Dat zou me 130 euro kosten vanwege contractbreuk… halloo ik wil gewoon tv zien.
Ongeloofelijk dat mijn bij proximus de klanten zo negeert. Een echte schande is het.