Goeiedag,
Ik ben recent volledig overgeschakeld op de Pickx app maar ik heb wel een probleem als ik een opname plan. Het plannen lukt perfect, maar afspelen wil hij vaak niet doen op de Pickx app. Er komt ook geen melding of zo...gewoon blijft op laden staan. Als ik dit via de Pickx app op mijn telefoon zie, dan zie ik idd. kan alleen via je decoder bekeken worden;
Hiervoor heb ik al 2x naar de klantendienst gechat maar dat is hopeloos, behalve halve beledigingen en herstart komt daar echt niets uit.
Ik heb hier en daar gelezen (in oudere berichten op dit forum) dat dit voor bepaalde zenders nog altijd een probleem is . Zou het dan niet mogelijk zijn dat Proximus dat ergens zegt/toont/documenteert op hun site wat er wel en niet kan met de Apple TV Pickx app. Want ik vind dit wel vervelend dat ik nu niet kan kijken naar de opnames die ik maak op bepaalde zenders (het is zender specifiek vb Nat Geo lukt, BBC niet). Of dat ze dit in orde brengen qua rechten bij deze zenders of zo.
Weet iemand op dit forum wat er juist kan of niet kan bij opnames en welke zenders er problemen geven. Of heeft niemand dit probleem?
Mvg,
Erik