Beantwoord

Android TV decoder (v7) vraagjes

  • 3 November 2020
  • 57 reacties
  • 3983 Bekeken


Toon eerste bericht

57 reacties

Waarom dat nu zo lang moet duren is wel bizar hé.

Reputatie 7
Badge +4

@Martin Het is nog steeds 400u voor de opnames die 60 dagen bewaard blijven. Sorry voor de verwarring. 

@beebee De opnames die zichtbaar zijn op de V7 zouden ook zichtbaar moeten zijn op de V5. Krijg je ze te zien in je overzicht ? Krijg je een foutmelding als je ze wil opstarten, of wat gebeurt er juist ? 

Het is zeker niet nodig om een V7 te hebben om je opnames op de V5 te zien. Als beide aangekochte decoders nog in orde zijn en je hebt de V7 dus eigenlijk niet nodig mag je die altijd terug binnenbrengen. 

Had  Proximus gecontacteerd aangaande Streamz.

Ze hebben me een nieuw flex abonement ( +11 euro en zonder Streamz ) aangesmeerd en nen nieuwe decoder V7.

Deze laatste voldoet totaal niet en heeft vele mankementen zoals hierboven beschreven en andere zoals ,

Waarom werkt mijn Samsung afstand bediening niet meer ?

Waarom schakelt decoder uit als ik tv uitschakel ?

 

Ik lees vele negatieve commentaren en ik vermoed niet dat Proximus die direct gaat oplossen.

Na reeds verscheidene uren aan telefoon gehangen te hebben met jullue diensten wil ik mijn opties kennen , kan ik terug bijvoorbeeld naar mijn decoder V5 ?

 

je kan inderdaad de decoder gratis laten omruilen en dit zullen de prox forummedewerkers allemaal verder onder handen nemen voor u, als ze morgen hier terug langskomen op het forum.

ondertussen best, indien het nog niet gebeurd is, zoveel mogelijk je → profielgegevens invullen/aanvullen : (in de met privé aangegeven t-vakken)

In het veld "Ticket" kan je eventueel nog bijkomende gegevens plaatsen, zodat prox medewerkers hiermee morgen direct aan de slag kunnen.

Ik doe de opnames op mijn v7 decoder en automatisch staan die ook op mijn v5 disco 116 decoder.

Maar als ik de opnames op de v5 decoder wil zien dan krijg ik een zwart scherm.Je ziet wel op het digitale scherm van je decoder je opname die je afspeelt.Bv: opname familie, kijken, zwart scherm,digitale scherm zie je familie, scherm tv zwart, dan druk ik terug op “digitale tv “van afstandsbediening en krijg ik weer beeld van het programma dat op dat moment aan de gang is.

Hello Martin

 

Als ik de link gebruik kom ik op een error code terecht

Als ik via PC probeer dan kom ik op een insecured site terecht

Dit lijkt me zeer vreemd.

heb eens geprobeerd en bij mij lukt het nochtans 

de link is https://nl.forum.proximus.be/settings/profile

je kunt het ook als volgt doen : 

inloggen op het forum - avatar aanklikken scherm rechts boven - profiel bewerken en opslaan

 

 

 

Reageer