Beantwoord

Android TV decoder (v7) vraagjes

  • 3 November 2020
  • 57 reacties
  • 3987 Bekeken


Toon eerste bericht

57 reacties

ja en als er moest een v8 komen dan kan het evengoed weer een decoder zijn die met bugs en problemen af te rekenen heeft; maar we zullen de hoop maar niet opgeven zeker en wie weet binnenkort enkele oplossingen / verbeteringen en terugging voor de v7!

@ Martin,
Spijtig van het niet meer verdelen van de V6 en zeker nu er al een V7 is,  maar toch wil ik nog wel even wachten op een V7 tot de vervelende bugs zoals ik hier lees verleden tijd zijn, want het zou zonde zijn mocht ik met een V7 problemen hebben met tv kijken en nu verloopt alles nog vlot met mijn V5compact, misschien tegen of rond begin volgend jaar, wie weet, hopelijk komt die doorbraak en bij geen bugs meer dan automatisch V7’s verdelen voor de nog overgebleven kijkers met een v5 of v5compact.
PS. Misschien kan er begin 2021 al een V8 op de markt komen…De verschillende decoders die ik al gehad heb ondertussen, het zijn er 3:
De V2 tilgin met smartcardsleuf, maar Belgacom had destijds geen smartcard,
De V4 en wat ik nu dagelijks gebruik de v5 compact.
Dus de V1, V3, V6 en V7 nog nooit gebruikt of geen ervaring mee tot nu toe, het was wel duidelijk voor mij dat ik hier en daar een decoder heb overgeslagen.
Timm1983

Zijn inderdaad nog altijd de klassieke fouten die hier door anderen ook vermeld worden, verspreid op het forum..
Ik hoop maar da de mensen van Proximus er toch binnenkort in slagen om die zaken stilletjes aan opgelost te krijgen! En dat ze niet zoals bij de V6 opeens moeten melden dat de V7 ook niet meer gecommercialiseerd wordt zoals bij de V6, maar wie weet komt er toch binnenkort een doorbraak.

Reputatie 2

Sinds gisteren heb ik een V7 omdat de V6 altijd problemen gaf.

@Charlotte.D 

Onbegrijpelijk dat Proximus zoiets als V7 op de markt durft te zetten:

Zelfde problemen als hierboven, maar ook:

  • 2 opeenvolgende opnames bij V6 ging dit verder, nu stopt het 
  • serie opnemen van 12 aflevering: 84 dagen .  Ik begrijp niet hoe je een basisfunctie als lang bewaren niet meer voorziet.  ONMIDDELLIJK op te lossen, dit is onaanvaardbaar 
  • Opnames: waarom niet zoals bij TELENET, kies : opnemen van enkele laatste seizoen of ganse serie, of kies enkel de nieuwe (niet de herhalingen).
  • de TV gids: dit gebruik je om een overzicht te krijgen. Nu enkel nog boven/beneden scrollen op 1 zender. Totaal nutteloos
  • P130 fout , regelmatig decoder heropstarten
  • verder/terugspoelen: met V6 slecht en nu een ramp. Waarom per 30 seconden of zeer snel ? Ook hier kijk naar ouder DVD-recorder, of Telenet: kies je snelheid x2 (je hoort en zit beeld nog wat sneller,) , x6, x24 maar vooral als je beeld ziet waarop terug wil kijken dan start het op dit beeld. Niet bij Proximus dan ben je 3 minuten te ver, dan terug, dan nog eens verder spelen. ERGERLIJK sinds ik bij Proximus ben
  • Waarom niet per decoder eigen zenderlijst? 

Is daar echt niemand bij Proximus TV die logisch kan nadenken? Nog maar eens ongebruiksvriendelijker.

Met de V6 had ik al spijt van overstap naar Proximus, met V7 moet ik me inhouden om niet alles langs venster naar buiten te smijten.

  

volgens ander v7 gebruikers :P135
Als je uitgesteld wilt kijken, werkt de decoder nog wel, maar krijg je soms een zwart scherm
en de code 135, maar dat is niet altijd het geval.

Reputatie 7
Badge +4

We hebben dit naar ons engineering team doorgestuurd. Als ik antwoorden op je puntjes mag ontvangen, dan laat ik je dit onmiddellijk weten.

Als proximus dit in de toekomst niet allemaal op termijn zou kunnen voorzien/oplossen (wat hier door anderen trouwens al gemeld werd in verspreide topics)  dan zouden ze hun V7 decoder mogen in de vuilbak gooien, alleen is de grote vraag natuurlijk wanneer op welke termijn gaan ze dit allemaal in orde kunnen zetten !

Reageer