Ik heb wel wat vraagjes over de Android TV decoder, ook gekend onder de V7. Als een van de gelukkigen onder ons heb ik zo’n decoder mogen ontvangen. Echter loopt er wel een en het ander mis met deze decoders en is het zoeken en verkrijgen van informatie niet altijd even eenvoudig.
Eerst even 2 algemene vragen:
Is er een publieke roadmap van de (toekomstige) ontwikkeling van de V7 decoder beschikbaar?
Is er een publieke buglist beschikbaar?
Zo niet, is het eventueel een idee dit wel publiek te maken. Wat informatie kan heel wat frustratie voorkomen...
Nu wat specifieke vragen:
Zullen we ooit terug toegang krijgen tot onze lange termijn opnames via de decoder?
Zullen we opnames ooit terug langer kunnen bewaren dan 60 dagen via de decoder?
Zullen we ooit terug de zendervolgorde zelf kunnen aanpassen?
Zullen we zonder TV Replay+ gepauzeerd live programma’s ooit terug kunnen doorspoelen?
Zullen we zonder TV Replay+ in heropgevraagde programma's ooit terug kunnen terugspoelen (dus niet doorspoelen dat is een TV Replay+ optie)?
Komt er een tv-gids optie die lijkt op de oude, via soort van tijdslijnen en overzichtelijker is?
Als ik tot 36u programma’s kan opvragen, waarom toont de tv-gids dan niet alle programma’s van de dagen ervoor in de decoder? Via de mobiele app en de website was dit geen probleem (heb programma kunnen heropvragen en casten).
Wat betekend foutcode P135 en wat kan ik hieraan doen?
Hoe activeer ik eco-modus? Bij de aan/uit knop lang induwen krijg ik de vraag of ik de decoder wil uitschakelen maar als ik dit bevestig gebeurd er een herstart…
Komt er toegankelijkheidsfuncties zoals de kleine en moeilijk leesbare teksten wat groter en duidelijker te maken? Oude decoders hadden dit niet, maar waren beter leesbaar.
Zal Android TV geupdate worden naar nieuwere versies?
Zullen beveiligingsupdates gepusht worden?
…
Alvast bedankt om deze te beantwoorden Met vele groeten M
Beste antwoord door HadewychT
Mars schreef:
Eerst even 2 algemene vragen:
Is er een publieke roadmap van de (toekomstige) ontwikkeling van de V7 decoder beschikbaar?
Is er een publieke buglist beschikbaar?
Zo niet, is het eventueel een idee dit wel publiek te maken. Wat informatie kan heel wat frustratie voorkomen…
Dit is niet beschikbaar. Veel verbeteringen die op stapel staan komen aan bod in je onderstaande vragen.
Nu wat specifieke vragen:
Zullen we ooit terug toegang krijgen tot onze lange termijn opnames via de decoder? Dit zal in de toekomst zeker mogelijk worden.
Zullen we opnames ooit terug langer kunnen bewaren dan 60 dagen via de decoder? Ook dit zal in de toekomst mogelijk zijn.
Zullen we ooit terug de zendervolgorde zelf kunnen aanpassen?In de toekomst zal ook dit wel terug mogelijk worden. Op dit moment kan je ze inderdaad niet zelf aanpassen, maar je kan in de TV-gids wel je favoriete zenders aanduiden. Dit doe je door in je TV-gids op ← te duwen en dan ‘favorieten toevoegen of verwijderen’. Je kan ze dan makkelijk terugvinden on menu - live tv - favorieten.
Zullen we zonder TV Replay+ gepauzeerd live programma’s ooit terug kunnen doorspoelen? Dit wordt op dit ogenblik onderzocht door onze ingenieurs en zou binnenkort zeker terug mogelijk moeten zijn.
Zullen we zonder TV Replay+ in heropgevraagde programma's ooit terug kunnen terugspoelen (dus niet doorspoelen dat is een TV Replay+ optie)? Dit wordt op dit ogenblik onderzocht door onze ingenieurs en zou binnenkort zeker terug mogelijk moeten zijn.
Komt er een tv-gids optie die lijkt op de oude, via soort van tijdslijnen en overzichtelijker is? Hier wordt aan gewerkt door onze ingenieurs
Als ik tot 36u programma’s kan opvragen, waarom toont de tv-gids dan niet alle programma’s van de dagen ervoor in de decoder? Via de mobiele app en de website was dit geen probleem (heb programma kunnen heropvragen en casten). Deze zijn zichtbaar via de TV-gids door naar boven te scrollen. Je kan programma’s tot 7 dagen terug opnieuw opstarten
Wat betekend foutcode P135 en wat kan ik hieraan doen? P135 wijst op een timeout in de streaming. Al de P-fouten worden dagelijks opgevolgd. Er zijn reeds acties ondernomen om deze op te lossen. Er zijn echter meerdere oorzaken welke complex en individueel dienen onderzocht te worden. We zetten alles op alles om deze zo snel mogelijk op te lossen.
Hoe activeer ik eco-modus? Bij de aan/uit knop lang induwen krijg ik de vraag of ik de decoder wil uitschakelen maar als ik dit bevestig gebeurd er een herstart… Dit is wel de juiste manier om hem in ecomodus te zetten. Schakelt hij zich daarna niet uit ?
Komt er toegankelijkheidsfuncties zoals de kleine en moeilijk leesbare teksten wat groter en duidelijker te maken? Oude decoders hadden dit niet, maar waren beter leesbaar. Bij instellingen - apparaatvoorkeuren - toegankelijkheid kan je het contrast aanpassen.
Zal Android TV geupdate worden naar nieuwere versies? Dit zal ook in de toekomst gebeuren in samenwerking met Google
Zullen beveiligingsupdates gepusht worden? Alle nodige updates worden gedaan
Ik ben zonet verplicht om de V7 decoder te installeren. Ik krijg bij ‘mijn opnames’ nu geen duidelijke lijst meer in chronologische volgorde van opnemen. Hoe kan je nu snel zien welke programma’s eerst zullen vervallen? Is dat een instelling of kan dat niet meer?
@joeyVG1307 Dat is inderdaad niet mogelijk. Je kan de opnames wel op 2 verschillende manieren weergeven, nl bij ‘Mijn video’s’ zie je de opgenomen programma’s in een horizontale weergave staan. Je kan ook op ‘Opnames’ klikken wat net voor die horizontale weergave staat. Dan krijg je een uitgebreidere lijst te zien, maar ook hier staat er niet vermeld welke opnames bijna zullen verwijderd worden. Ik zal deze feedback doorgeven naar de ontwikkelaars.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bestand scannen voor virussen
Sorry, we zijn de inhoud van dit bestand nog aan het controleren om er zeker van te zijn dat het veilig is om te downloaden. Probeer het nog een keer over een paar minuten.