Beantwoord

android TV decoder

  • 3 March 2021
  • 1 reactie
  • 668 Bekeken

Ik heb een android decoder en heb regelmatig (niet altijd) het probleem
dat het beeld niet sychroon is met het geluid en soms ook storingen
het rare is dat er geen probleem is bij apps zoals Disney+ en Netflix
dus bandbreedte kan niet het probleem zijn.
Het herstarten van de decoder helpt soms maar niet altijd.
Soms een week geen probleem soms dagelijks.
We hebben dit meeste op de 2 decoders boven beneden is de decoder rechtstreeks aangesloten
op de kabel , boven alle 2 met Devolo powerlines 

icon

Beste antwoord door Martin 3 March 2021, 09:27

Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

1 reactie

Er zijn inderdaad nog altijd wat perikelen met de V7 

zie o.a → https://nl.forum.proximus.be/proximus-pickx-7/v7-stand-van-zaken-52202

door de bbox eens te herstarten = 5 sec stroomloos zetten en dan de decoder ook op die manier even te herstarten nadat de bbox volledig terug opgestart is kunnen sommige problemen opgelost worden, maar soms moet ook eerst eens de bbox gereset worden en dan pas de decoder, hopelijk komen er binnenkort updates die al die perikelen wat oplossen!

Modem resetten | Proximus

Je decoder/TV Box resetten | Proximus