Skip to main content

Android TV box - OEPS...

• 24 april 2025
  • 8 reacties
  • 121 Bekeken

Forum|alt.badge.img+1

Elke avond vanaf 22u00 zijn er problemen met de TV Android Box. Gisteren bij het herbekijken van een 

programma van de dag voordien “OEPS er liep iets fout” en dit op alle zenders. 

Ook regelmatig een TECHNISCH PROBLEEM (herstart uw TV Box niet opnieuw want dit zouproblemen kunnen geven)

Hoe kan dit opgelost worden??

Waarom elke dag vanaf 22u00. Ik hebdit al meermaals gevraagd, maar krijg geen antwoord van Proximus

Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

8 reacties

Martin
  • 34034 reacties
  • 24 april 2025

Het is niet altijd om 22u,  gisteren en eergisteren piekten de meldingen rond 20u. en vandaag pieken de meldingen rond 12uur

Forum|alt.badge.img+1
  • Practitioner
  • 94 reacties
  • 24 april 2025

Ja dat boodschap komt, een aantal minuten erna is het gefixt, maar ik kon geen opnames bekijken. de “Kijken”knop was er gewoon niet.
En 10tal minuten erna weer de foutmelding. ‘t was precies ping-ping :(

Martin
  • 34034 reacties
  • 24 april 2025

Deze keer zijn er ook nog bijkomende problemen (in bepaalde regio’s) met internet blijkbaar! 

Mutlie
  • 2164 reacties
  • 24 april 2025

Louter ter info.
We hebben hier in de omgeving net een uur volledig zonder elektriciteit gezeten.
Intussen tijd was er geen 5G en 4G was …. niet te doen, eerder 0,5G.
Inmiddels is er stroom, alles werkt hier zoals het hoort, ook de v7 en internet. Buren met Orange en Telenet hebben vlak na de stroomonderbreking gemeld nog geen verbinding/internet te hebben terwijl ik dus wel (al)) verbinding had. Ik vermoed dat het bij hen nu ook is opgelost, want hoor niks meer..

Forum|alt.badge.img+1
  • Auteur
  • Practitioner
  • 100 reacties
  • 29 april 2025

Het GROOTSTE probleem is dat dit al maanden aan de gang is. Niemand doet hier iets aan bij Proximus

Bel je naar de “help”desk...dan wordt je gewoon uitgelachten en verbinding wordt verbroken. Constant worden er valse beloften gemaakt door deze “help”desk. Ik stel mij de vraag wie deze mensen zijn? Zijn dit mensen die thuis werken en een vast/verplicht tekstje moeten voorlezen van Proximus of wie zijn dit? Is dit een buitenlandse telefooncentrale? Ik wacht nog altijd op mijn beloofde kredietnota van 2 maanden geleden; “U mag zeker zijn Mr. staat al in het systeem”...🤣

Neen...ik weet het echt niet meer bij Proximus...problemen met de “oepsen” en “er is een technisch probleem” blijven maar duren...

HadewychT
Forum|alt.badge.img+4
  • Community Manager
  • 3528 reacties
  • 29 april 2025

@C Ocker Hebt u dit probleem dan op beide decoders tegelijkertijd ? Is dit tijdens Live TV, TV Replay of opnames ?

Kan je eens testen of je dat probleem ook hebt als je decoder rechtstreeks op je modem is aangesloten zonder extra toestellen ertussen ? 

Is het altijd stipt om 22u ‘s avonds ? Kan je dan eens kijken of er eventueel in huis een ander toestel aanspringt/gebruikt wordt (vb bepaalde verlichting, maar kan ook iets ‘onopvallends’ zijn zoals boiler,...)  dat vb veel electriciteit verbruikt of je signaal kan verstoren ? 

Forum|alt.badge.img+1
  • Auteur
  • Practitioner
  • 100 reacties
  • 30 april 2025

Beste Hadewych,

Stipt kan ik niet zeggen, maar meestal na 22u00 ‘s avonds. Wij hebben niets dat op dart ogenblik opspringt. Er is totaal niets dat op dat ogenblik veel electriciteit verbruikt. Enkel enkele lampjes.

Nog nooit geverifieerd of dit op de 2de decoder ook is, daar deze meestal niet opstaat.

YorickP
Forum|alt.badge.img+3
  • Proximus Ambassador
  • 478 reacties
  • 5 mei 2025

@C Ocker uw lijntesten zien er alvast in orde uit. De modem blijft mooi 24u verbonden en wordt niet derect pakketverlies gedecteerd.

Hoe is de decoder verbonden met uw modem? Rechtstreeks met UTP kabel of via een draadloze connectie.