Vraag

Afstandsbediening v4 koppelen met RF op decoder v5 compact

  • 10 February 2019
  • 9 reacties
  • 641 Bekeken

Ik heb geprobeerd om mijn afstandsbediening te koppelen met RF. De procedure zegt dat ik tegelijk op "menu" en "ok" moet drukken tot de proximusknop knippert. Ik doe dat maar na een tijd komt er op het scherm dat het niet gelukt is.
Mijn vorige decoder was een v4. Kan het zijn dat deze afstandsbediening niet met RF voorzien is?

9 reacties

Reputatie 7
Badge +1
De V4 had inderdaad geen RF-optie, dus ook niet de afstandsbediening. Dat was maar vanaf de V5 en V5c.
Mijn vorige decoder was een v4. Kan het zijn dat deze afstandsbediening niet met RF voorzien is?

Je kan deze v4 afstandsbediening laten omruilen voor een v5 aangezien je nie een V5 of v5-compact hebt.
De proximus medewerkers kunnen je morgen hierbij verder helpen.
Reputatie 7
Badge +4
Hallo Bart, we kunnen een nieuwe afstandsbediening opsturen naar een UPS punt bij jou in de buurt. Via de link

https://www.proximus.be/eservices/en/jsp/dynamic/KPL kan je de UPS punten terugvinden. Kan je mij het gekozen UPS punt via een privé bericht doorsturen + je gsm-nummer, zodat ik hiervoor het nodige kan doen.

https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679

Ik heb net hetzelfde probleem; heb ook nog een afstandsbediening v4 die niet op rf werkt.

Hoe kan ik een nieuwe afstandsbediening bekomen?

Alvast bedankt

als je een v5 of v5c hebt kan proximus deze laten omruilen door ene te sturen via Bpost bvb. dat kunnen ze regelen als ze hier de draad opnemen straks.

Bedankt Martin voor de snelle reactie.

Ik heb ondertussen mijn login-profiel aangepast.

Gebeurt de omruiling nu automatisch?

 

van zodra iemand van het proximus forumteam hier de draad opneemt zullen ze dit inderdaad verder regelen voor u.

Reputatie 7
Badge +4

Kan je nog je mobiel nummer toevoegen aan je profiel? Dan kunnen wij dit in een UPS punt in de buurt laten leveren en dan zal je via sms worden verwittigd.

Dag Charlotte,

Gsm nummer is toegevoegd in mijn profiel

Reageer