Skip to main content

Een probleem met tv? Feedback gezocht


HadewychT
Forum|alt.badge.img+4

Heb je enkele minuten voor een korte test in verband met het HelpCenter op proximus.be? Met jouw feedback kunnen we de structuur en navigatie van onze hulppagina’s verbeteren.

Voor de test, klik hier!

Hartelijk dank voor je feedback! Kies je taal door te klikken op de balk rechtsboven

11 reacties

Hey,

Ik heb een probleem met syncronisatie van beeld en geluid op de android box.

Blijkbaar is dit een gekend probleem na het forum eens te bezichtigen.

Is er verbetering op komst in de nabije toekomst of….

Want dit blijkt toch al een lang aanslepend probleem te zijn die enorm irriterend is.

Groeten,

Jochen


Martin
  • 33068 reacties
  • 21 januari 2022

Best afwachten tot de Proximus forummedewerkers terug langskomen maandag dan kunnen zij een instelling in je profiel aanpassen.


  • Apprentice
  • 3 reacties
  • 28 januari 2022

Ik heb al sinds enkele maanden de foutmelding 134, waardoor ik na enkele minuten TV kijken een storing krijg of het beeld zwart wordt. Soms is er verschil tussen beeld en klank, maar meestal valt het gewoon uit. TV kijken is dus echt geen optie! Ik heb al verschillende oplossingen gezocht (andere HDMI kabel, andere ethernetkabel, internet via electriciteitsnetwerk,...) maar niets helpt! Momenteel neem ik zoveel mogelijk op en bekijk ik de opnames nadien, maar dit is toch echt geen kwaliteit en zeker niet voor de prijs die ik er maandelijks voor betaal!

Op dit forum heb ik gelezen dat het probleem zich in de V7 decoder bevindt en graag had ik hier nu snel een definitieve oplossing voor gevonden, want het wordt echt enorm irritant!


Martin
  • 33068 reacties
  • 28 januari 2022

Als v7 direct verbonden is met utp kabel aan de bbox heb je dit probleem dan ook.


beste ,

voortdurend blokjes op tv en beeld die geregeld stilstaat .

op 2de toestel krijg ik 10minuten foutcode P130 of P135 vooraleer deze in gang te krijgen na 30 keer proberen .

 

 


HadewychT
Forum|alt.badge.img+4
  • Auteur
  • Community Manager
  • 3382 reacties
  • 24 maart 2022

@Colpaert Jurgen De lijn van buiten tot aan je modem is ok. Op je wifi zie ik wel problemen waardoor je tv’s het ook lastig hebben om een stabiel beeld weer te geven. 

Heb je de mogelijkheid om je modem (B-box met blauwe lichtjes) te verplaatsen (schapje hoger of lager, in open kast, kwartslag draaien,...)? 

Kan je je decoder eens met een rechtstreekse lankabel verbinden met de modem om te testen of dit dan stabieler werkt ? 

Klopt het dat je wifi-booster verbonden is met een plc ? Dat is niet ideaal. Via My Proximus kan je je wifi thuis uittesten en uitmeten waar je de booster best kan plaatsen. 

Hou ons zeker op de hoogte van het resultaat van deze testen. Dan kunnen we dit nog verder onderzoeken indien nodig. 

 


  • Apprentice
  • 3 reacties
  • 26 juli 2022

Beste,

De tv zender Fox is na het heropstarten van de decorder verdwenen.Kan u mij verder helpen?Mvg


DaisyS
Forum|alt.badge.img+5
  • Moderator
  • 2078 reacties
  • 26 juli 2022

@CMichel Kan je je klantgegevens toevoegen aan je forumprofiel? Dan kijken we het voor je na.


  • Apprentice
  • 3 reacties
  • 26 juli 2022

@DaisyS Waar kan ik klantgegevens toevoegen?

 


Martin
  • 33068 reacties
  • 26 juli 2022

invullen/aanvullen in je → ForumProfiel, in de met "privé aangeduide tekstvelden, enkel proximusmedewerkers kunnen deze info bekijken.
In het vak "Ticket (Privé)" kun je bv. nog bijkomende informatie zetten.
Klik tenslotte onderaan links op "sla wijzigingen op"


  • Apprentice
  • 3 reacties
  • 26 juli 2022

@DaisyS reeds gevonden en ingevuld.