Skip to main content
Vraag

Verify Mobile Number

  • August 8, 2025
  • 4 reacties
  • 39 Bekeken

Hallo,

Ik had enkele maanden geleden al een topic hierover aangemaakt, maar wegens omstandigheden heb ik niet meer kunnen antwoorden. Ondertussen is topic afgesloten, vandaar dit nieuwe. Ik blijf nog steeds in dezelfde loop zitten:

 

Toen ik enkele dagen geleden mijn tv-box opzette, kreeg ik de melding dat mijn box verouderd en niet meer bruikbaar was en dat ik mijn nieuwe box moest aansluiten. Nu, ik gebruik mijn box heel weinig, dus ik verschoot wel een beetje. Maar ik ben online beginnen kijken en blijkbaar had ik dus al lang een nieuwe box moeten ontvangen? Ik heb hier echter nooit melding van gehad of deze box ontvangen?


Nu, ik zou via mijn profiel misschien een nieuwe box kunnen aanvragen, maar mijn 2de en voornaamste probleem is dat ik al maanden niet meer kan inloggen op myproximus. Wegens historische redenen, heb ik 2 accounts: 1 voor enkel mijn mobiel, 2 voor mijn internet/tv. Alles wordt wel via mijn 2de account geregeld, de facturen, ook voor mijn mobiel abo maar daar kan ik dus niet op inloggen. Ik krijg de melding:

Reset your password to verify your mobile number.
For security reasons, you'll have to reset the access to your account to verify your mobile number. In the next step we'll ask your e-mail to send you a link to reset your password.

 



Ik doe dan een password reset, ik log opnieuw in en krijg opnieuw dezelfde melding. Ik heb het verschillende keren geprobeerd, ook op andere pc en locatie, maar het blijft steeds hetzelfde.

Ik heb geprobeerd via online support te regelen, maar buiten ook een password reset uit te voeren, konden zij mij niet helpen. Hetgeen ze wel nog voorstelden, was beide accounts verwijderen en een nieuwe aanmaken? Ik wil het eerder niet riskeren, kwestie van misschien niet alles kwijt te zijn? Ik krijg alle facturen op account 1, maar alle configuratie is op account 2. Als deze accounts misschien zouden kunnen worden samengevoegd zodat de eerste account mijn primary wordt?

 

Alvast bedankt voor jullie antwoord

 

 

Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

4 reacties

Martin
  • August 8, 2025

@Benji.Simons Heb je ook gedaan wat PX moderator Tina.b gevraagd had → in je vorig topic (3 maanden geleden) , dat op den duur afgesloten werd, zodat dit verder kan nagekeken worden.
En hiermee kun beter/vlotter verder geholpen worden, door zoveel mogelijk (privé) klantgegevens aan te vullen in je → ForumProfiel. In het veld "Ticket" kun je nog specifieke/privé-informatie vermelden die je belangrijk acht i.v.m. je vraag. Privévelden zijn enkel zichtbaar voor Proximus-medewerkers!
Klik tenslotte onderaan op "sla wijzigingen op". 
→ Meld het hier zodra dit gebeurd is.

PS: PX moderatoren komen pas maandag hier terug langs.

→ in je vorig topic  schreef PX moderator tina.b het volgende:

@Benji.Simons 

Ter info:  Forum Profiel

 klikken op jouw ‘icoontje’/avatar

> Mijn profiel > Bewerk profiel

> vakken aangeduid met (privé) zijn alleen zichtbaar voor proximus medewerkers

> daar je gevraagde gegevens aanvullen,  en

> Sla wijzigingen op en laat ons dit weten

 

beste,

we kijken dit graag voor je na.

Gelieve je forum profiel verder aan te vullen met je gegevens zoals gevraagd.

groeten;

Tina

 


  • Auteur
  • Apprentice
  • August 8, 2025

Beste Martin

 

Ik heb inderdaad ondertussen mijn gegevens aangepast zoals gevraagd. Ik wacht wel tot maandag tot de moderatoren terug zijn. Bedankt voor je reactie


Luc.M
Forum|alt.badge.img+3
  • Moderator
  • August 11, 2025

@Benji.Simons  

Beste ​@Benji.Simons ,

Ik merk dat je meerdere pogingen hebt ondernomen om in te loggen, maar dat je gebruikersnaam en/of wachtwoord niet correct lijken te zijn. Daarom heb ik je een e-mail gestuurd met instructies om je wachtwoord te resetten.

Ik raad ook aan om je cookies en cachegeheugen te wissen alvorens opnieuw te proberen in te loggen.

Laat me gerust weten als je verdere hulp nodig hebt.

 


  • Auteur
  • Apprentice
  • August 14, 2025

Beste,

 

Ik weet niet of je misschien nog iets hebt aangepast, maar nu is het ineens wel gelukt. De link voor password reset was jammer genoeg al vervallen, maar ik heb het voor de zoveelste keer nogmaals geprobeerd en deze keer is het wel gelukt.

 

Bedankt voor je antwoord!