Goedemorgen,
Toen ik enkele dagen geleden mijn tv-box opzette, kreeg ik de melding dat mijn box verouderd en niet meer bruikbaar was en dat ik mijn nieuwe box moest aansluiten. Nu, ik gebruik mijn box heel weinig, dus ik verschoot wel een beetje. Maar ik ben online beginnen kijken en blijkbaar had ik dus al lang een nieuwe box moeten ontvangen? Ik heb hier echter nooit melding van gehad of deze box ontvangen?
Nu, ik zou via mijn profiel misschien een nieuwe box kunnen aanvragen, maar mijn 2de en voornaamste probleem is dat ik al maanden niet meer kan inloggen op myproximus. Wegens historische redenen, heb ik 2 accounts: 1 voor enkel mijn mobiel, 2 voor mijn internet/tv. Alles wordt wel via mijn 2de account geregeld, de facturen, ook voor mijn mobiel abo maar daar kan ik dus niet op inloggen. Ik krijg de melding:
Reset your password to verify your mobile number.
For security reasons, you'll have to reset the access to your account to verify your mobile number. In the next step we'll ask your e-mail to send you a link to reset your password.

Ik doe dan een password reset, ik log opnieuw in en krijg opnieuw dezelfde melding. Ik heb het verschillende keren geprobeerd, ook op andere pc en locatie, maar het blijft steeds hetzelfde.
Ik heb geprobeerd via online support te regelen, maar buiten ook een password reset uit te voeren, konden zij mij niet helpen. Hetgeen ze wel nog voorstelden, was beide accounts verwijderen en een nieuwe aanmaken? Ik wil het eerder niet riskeren, kwestie van misschien niet alles kwijt te zijn? Ik krijg alle facturen op account 1, maar alle configuratie is op account 2. Als deze accounts misschien zouden kunnen worden samengevoegd zodat de eerste account mijn primary wordt?
Alvast bedankt voor jullie antwoord