Skip to main content
Antwoord

Proximus+ world gewonnen vouchers

• August 25, 2025
  • 6 reacties
  • 365 Bekeken

Nadat ik 200 tickets had bereikt  met het WORLD spel kon ik een vocher van Bol van 5 euro ontvangen ik vulde al het gevraagde in maar tot op heden heb ik deze nog niet ontvangen ik zie in MIJN REWARDS wel dat er een groen vinkje staat maar ik kan daar niet op clicken want dat doet niets

Mijn vraag is wordt dat na een bepaalde tijd nog verzonden of moet ik nog iets ondernemen of is het iets software matig fout of moet ik ARTEEL contacteren want in het reglement staat dat ARTEEL verantwoordelijk is voor die vouchers

Mvg

Beste antwoord door HeidiE

@WDP Normaal gezien kun je deze code terugvinden door in de app naar Proximus+ world te gaan en in het midden bovenaan de pagina op tickets te tikken. Daarna verder tikken op “Mijn rewards”. Je zult de code hier terugvinden en daarmee op de website van Arteel een echte voucher kunnen claimen. Laat je weten of dat lukt?

Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

6 reacties

Martin
  • August 25, 2025

FYI: in afwachting van een reactie van PX moderator morgen:

voor wat het waard is, hier was er ook een probleem gemeld → Proximus+ World | Proximus Forum

tina.b
Forum|alt.badge.img+4
  • Moderator
  • August 26, 2025

@WDP 

we zoeken uit waar je terecht kan of wat er fout liep

we houden je op de hoogte

mvg

Tina

• Auteur
  • Rising star
  • August 26, 2025

Profielgegevens aangepast

HeidiE
Forum|alt.badge.img+3
  • Moderator
  • Antwoord
  • August 27, 2025

@WDP Normaal gezien kun je deze code terugvinden door in de app naar Proximus+ world te gaan en in het midden bovenaan de pagina op tickets te tikken. Daarna verder tikken op “Mijn rewards”. Je zult de code hier terugvinden en daarmee op de website van Arteel een echte voucher kunnen claimen. Laat je weten of dat lukt?

• Auteur
  • Rising star
  • August 27, 2025

oke gevonden maar dan moet ik een acount aanmaken bij ARTEEL waarschijnlijk dat is mij nog niet duidelijk

• Auteur
  • Rising star
  • August 27, 2025

Het probleem met ARTEEL is ook opgelost de voucher kunnen downloaden en goed ontvangen

dank U voor de chat