Skip to main content
Antwoord

Proximus+ World

  • July 11, 2025
  • 4 reacties
  • 675 Bekeken

Nog al iemand problemen gehad met het inwisselen van tickets voor een bon met de + World rewards?

Bij mij bleef de website hangen waardoor ik alles moest afsluiten… Hierdoor geen code meer en dus ook geen bon.. 

Tickets in de app zijn verdwenen dus kan ze ook niet terug inwisselen…

Beste antwoord door VanessaW

@Martin  het is in orde.. heb nieuwe link gekregen van het webplatform

Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

4 reacties

Martin
  • July 11, 2025

ik zou toch eens proberen door eerst een privaat venster in je browser te openen, met volgende toetscombinaties:
CTRL SHIFT N  (sommige browsers via CTRL SHIFT P)
en dan surfen naar deze website.


  • Auteur
  • Motivator
  • July 11, 2025

Was spijtig genoeg via de gsm… en als ik website zo open (nadat je nog moest weten welke) moet je je inloggen… natuurlijk met die code geen login nodig..:


Martin
  • July 11, 2025

Ok, dan best afwachten tot maandag om te horen hoe de PX moderatoren u hierbij kunnen verder helpen.


  • Auteur
  • Motivator
  • Antwoord
  • July 14, 2025

@Martin  het is in orde.. heb nieuwe link gekregen van het webplatform