Vraag

POp-up venster enquete in 5 vragen

  • 23 August 2023
  • 6 reacties
  • 74 Bekeken

Wat is dit voor flauwe kul ? Als op “doe mee” klik en dan op “ik ben klant” dan krijg ik de boodschap “wij nemen zo snel mogelijk contact met u op”?

 

Gisteren avond (21u30 of daaromtrent hebben ze mij zo een V7 TV box aangesmeerd zeker? 

halloooo? 


6 reacties

Reputatie 7
Badge +3

Dag Regulus, ik vind in ons (administratief) systeem geen verzending van een V7 TV-Box - onze technische dienst kijkt het andere topic na en zal je informeren. Groetjes, Heidi

Dank u … wordt er naar mijn andere post onder Pickx ook gekeken? Kan toch niet zijn dat er zomaar een nieuwe TV-box uit de lucht komt gevallen en dat niemand daar iets van weet? 😱

Reputatie 7
Badge +3

@Regulus  Dag, op 25/7/2023 ziek ik dat je volgende email zou moeten gehad hebben;
INF 71567 - Swap TV Box 2023 - v6 gehuurde TV-clients - eDM - Aug/Sept/Oct 2023 - Algemene info: Proximus is wettelijk verplicht om zijn klanten de nieuwste software en hardware van zijn producten te leveren. Daarom ontvangen klanten die nog een oude TV Box hebben een nieuwe TV Box. Doel: Informeren over de update van de service die de klanten zullen ontvangen als gevolg van de vervanging van hun TV Box Kernboodschap = U ontvangt een nieuwe TV Box. Ontdek nu hoe & wat en informatie over hoe u hulp kunt krijgen. Omruilen van V6 gehuurde TV Boxen

Ah, dank u, maar ik heb helemaal niets ontvangen en geloof mij, ik hou al mijn e-mail verkeer scrupuleus in de gaten! Moest ik die mail ontvangen hebben dan zou ik zeker niet zo verwonderd gereageerd hebben! Hebben jullie zelf ook last van verdwijnende mails?

Het is dus een ongewone samenloop van omstandigheden. 
BTW zitten de documenten om de oude V6 terug te sturen in die doos?

kan ik alsnog een kopij van die mail krijgen aub?

dank u!

Alleen de V5c en V7 moet nog teruggestuurd worden.

Alleen de V5c en V7 moet nog teruggestuurd worden.

Heb ik ondertussen gevonden, dank u!

Reageer