Vraag

myproximus app werkt niet meer sinds gsm nr werd toegevogd aan flex abo

  • 2 October 2021
  • 2 reacties
  • 62 Bekeken

Beste,

Begin deze week werd mijn gsm abonnement toegevoegd aan een flex abonnement. De beheerder van het flex abonnement ziet mijn nummer en gsm verbruik in de myproximus app als hij inlogt. Alleen als ik de myproximus app opendoe krijg ik steeds dezelfde boodschap:

goeiemorgen sarah,

oeps er ging iets mis

geen product beschikbaar.

 

is er ergens nog een instelling verkeerd waardoor de app niet werkt?

ik heb de app al verwijderd en terug geïnstalleerd, via 4g app gestart. Hij herkend mijn nummer en naam maar verder niets. Hoe kan ik mijn dataverbruik monitoren?

mvg

sarah


2 reacties

maandag komen de prox forummedewerkers terug langs en kunnen eens natrekken of alle correct staat.

Ondertussen best zoveel mogelijk privégegevens invullen/aanvullen in je → ForumProfiel, in de met "privé aangeduide tekstvelden, enkel proximusmedewerkers kunnen deze info bekijken.
Klik tenslotte onderaan links op "sla wijzigingen op"
In het vak "Ticket (Privé)" kun je bv. nog bijkomende informatie zetten.
Zodat de Proximus forummedewerkers hiermee verder kunnen van zodra ze hier de draad opnemen.  

Reputatie 7
Badge +3

@Saartje85 

https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_mypx_add_prod/particulieren/support/myproximus/myproximus/myproximus-website/al-je-producten-zien-in-myproximus.html

kan je eens kijken of je een oplossing vindt via deze link ?

vriendelijke groeten

Tina 

Reageer