Vraag

myproximus app Pay&Go

  • 14 July 2022
  • 3 reacties
  • 115 Bekeken

Hallo ,

Langs deze weg probeer ik een oplossing te zoeken voor mijn Pay&Go herlaadkaart .

Als ik inlog op de myproximus app krijg ik altijd een foutmelding dat er geen producten zijn gevonden of vraagt men naar een klantnummer dat ik niet heb dus ik kan mijn resterende belwaarde/ data niet opvolgen. 

Ik heb al een 2de account aangemaakt met een ander e-mailadres maar het probleem blijft hetzelfde dus ik denk dat het probleem aan mijn gsm nummer ligt ? 
 

Ik heb al aan collega’s gevraagd mijn 2 accounts te verwijderen maar zonder resultaat

Ik heb al de app meerdere malen verwijderd en opnieuw geïnstalleerd en ook schudden om een bug te melden.

De app downloaden via wifi en aanmelden op 4G ook zonder resultaat 

Hierbij ook enkele foto’s van het probleem

Graag een oplossing , Bedankt

Michael


3 reacties

voor ieder pay & go kaart moet je inderdaad een apart account aanmaken waar je uw andere abonnementen/pack  niet kunt zien.

heb nu zelfde probleem, 12juni2023 ,kan niets meer volgenvia de app,ben wel aangemeld maar dat is alles. blijf steken op eerste scherm nieuwe klant en voeg produkten toe. gelukkig heb ik alles genoteerd van datum en bedrag. wanneer word dit opgelost

@loebie er zijn inderdaad problemen zie → MyProximus | Proximus Forum

Reageer