@fre9000 Je kunt natrekken bij welke provider je nummer nog toebehoort hier → Common Reference Database Centre (CRDC) for Number Portability
Als je nog maar recent bij Proximus bent kan het zijn dat de overdracht nog niet gebeurd is en ook nog niet alles volledig doorgestroomd is ook ivm activatiecode enz….
Maar omdat de PX forummedewerkers direct aan de slag zouden kunnen, als ze morgen de draad hier terug opnemen, om dit verder te onderzoeken en meer informatie te kunnen geven: Noteer in je ForumProfiel (terwijl je ingelogd bent) zoveel mogelijk (privé) klantgegevens (indien dit nog niet gebeurd is), (in het veld "Ticket" kun je specifieke/privé info m.b.t. je vraag vermelden), privé velden zijn enkel zichtbaar voor Proximus-medewerkers! Klik tenslotte onderaan op "sla wijzigingen op" en meldt ook hier van zodra dit gebeurd is.
Bedankt voor je antwoord, @Martin. Op CRDC staat er ‘Proximus fix’ maar dat stond er vorige week ook toen ik nog Scarlet-klant was. Ik vermoed dat dat enige tijd geleden gefuseerd is. Vroeger stond daar inderdaad ‘Scarlet’.
Mvg, Frederick
@fre9000 Ik heb dossier 52010173 opgemaakt en overgemaakt aan de dienst van MyProximus.Zij gaan het nakijken en nadien zelf terug contact met u opnemen.Excuses alvast voor het ongemak.Groetjes,Joel