Beantwoord

MyProximus activatiecode niet ontvangen

  • 25 January 2023
  • 3 reacties
  • 200 Bekeken

Hallo, 

 

Als nieuwe klant (Flex Fiber) krijg ik maar geen toegang tot MyProximus. Ik mis de activatiecode. 

Ik kan geen activatiecode terugvinden in de bevestigingsmails en als ik bel met m’n vaste lijn naar 0800 22 263 krijg ik te horen dat ik niet bel vanaf een Proximus nummer (hoewel dit nochtans in mijn nieuwe Px-abonnement zou moeten zitten). Een telefoontje naar 0800 22 800 vanaf m’n vaste lijn en ik krijg de boodschap dat ik bel met een Scarlet-nummer (m’n vorige provider). Gaat er misschien iets mis met de overdracht? 

 

Bedankt alvast om dit na te kijken. 

 

Mvg, Frederick

icon

Beste antwoord door Joel M 27 January 2023, 11:23

Bekijk origineel

3 reacties

@fre9000 Je kunt natrekken bij welke provider je nummer nog toebehoort hier → Common Reference Database Centre (CRDC) for Number Portability

Als je nog maar recent bij Proximus bent kan het zijn dat de overdracht nog niet gebeurd is en ook nog niet alles volledig doorgestroomd is ook ivm activatiecode enz….

Maar omdat de PX forummedewerkers direct aan de slag zouden kunnen, als ze morgen de draad hier terug opnemen, om dit verder te onderzoeken en meer informatie te kunnen geven: Noteer in je ForumProfiel (terwijl je ingelogd bent) zoveel mogelijk (privé) klantgegevens (indien dit nog niet gebeurd is), (in het veld "Ticket" kun je specifieke/privé info m.b.t. je vraag vermelden), privé velden zijn enkel zichtbaar voor Proximus-medewerkers! Klik tenslotte onderaan op "sla wijzigingen op" en meldt ook hier van zodra dit gebeurd is.

Bedankt voor je antwoord, @Martin. Op CRDC staat er ‘Proximus fix’ maar dat stond er vorige week ook toen ik nog Scarlet-klant was. Ik vermoed dat dat enige tijd geleden gefuseerd is. Vroeger stond daar inderdaad ‘Scarlet’. 

 

Mvg, Frederick

Reputatie 7
Badge +3

@fre9000 Ik heb dossier 52010173 opgemaakt en overgemaakt aan de dienst van MyProximus.Zij gaan het nakijken en nadien zelf terug contact met u opnemen.Excuses alvast voor het ongemak.Groetjes,Joel

Reageer