Skip to main content
Vraag

my proximus app


tesla
  • Apprentice
  • 4 reacties

ik kan my proximus app wel opstarten maar krijg geen internet verbinding is dat bij mij of bij proximus zelf want jullie antwoorden we werken eraan is dat nu opgelost of niet wat is er gaande laat mij iets weten.

This topic has been closed for comments

29 reacties

Charlotte.D
Forum|alt.badge.img+4
  • Legend
  • 1759 reacties
  • 31 maart 2020

Goeiemorgen,

 

Dus je kan je applicatie niet wel openen maar andere applicaties niet? Want ik begrijp niet zo goed wat je precies bedoeld.


Martin
  • 33553 reacties
  • 31 maart 2020

ik denk dat er bedoelt wordt dat de app opent maar er verder niks gebeurt, gisteren was dat ook een tijd het geval als via http://myproximus.be   probeerde, bleef het rondjes draaien maar de pagina opende niet volledig


Antoon1
Forum|alt.badge.img+1
  • Grand Master
  • 1129 reacties
  • 31 maart 2020
Charlotte.D schreef:

Goeiemorgen,

 

Dus je kan je applicatie niet wel openen maar andere applicaties niet? Want ik begrijp niet zo goed wat je precies bedoeld.

@Charlotte.D Goedemorgen heb dit probleem ook op mijn iPad en iPhone dat de app lang blijft laden en de Enjoy opent helemaal niet. Misschien de nieuwe update van Apple 😷🤔😉🤗


Charlotte.D
Forum|alt.badge.img+4
  • Legend
  • 1759 reacties
  • 31 maart 2020

Kan je je wifi (louter als test) even uitzetten en even via mobiele data je app openen? 


Antoon1
Forum|alt.badge.img+1
  • Grand Master
  • 1129 reacties
  • 31 maart 2020

Hetzelfde app wordt geopend Enjoy niet 🤔😷


Antoon1
Forum|alt.badge.img+1
  • Grand Master
  • 1129 reacties
  • 1 april 2020
Charlotte.D schreef:

Kan je je wifi (louter als test) even uitzetten en even via mobiele data je app openen? 

@Charlotte.D Weet je al wat er aan de hand is. Krijg Enjoy nog steeds niet geopend op de Myproximus app. Heeft niets te maken met de Apple update. Op mijn vrouw haar iPhone, iOS 13.3, kan ik Enjoy ook niet openen. Alvast bedankt voor het antwoord. Mvg, Antoon


GeertC
Forum|alt.badge.img+4
  • Moderator
  • 2167 reacties
  • 1 april 2020

@Antoon1

bij mij lukt het om op Enjoy in te loggen op de My Proximus app. Ik heb het wel enkel kunnen uittesten op een Samsung Smartphone (android) met een 4G verbinding.

Heb je de iPhone /Pad al eens herstart of de app verwijderd en opnieuw geïnstalleerd?

P.S. ik had gisteren net als Martin ook problemen om in te loggen. Nu werkt de app goed.

 

Geert


Antoon1
Forum|alt.badge.img+1
  • Grand Master
  • 1129 reacties
  • 1 april 2020
GeertC schreef:

@Antoon1

bij mij lukt het om op Enjoy in te loggen op de My Proximus app. Ik heb het wel enkel kunnen uittesten op een Samsung Smartphone (android) met een 4G verbinding.

Heb je de iPhone /Pad al eens herstart of de app verwijderd en opnieuw geïnstalleerd?

P.S. ik had gisteren net als Martin ook problemen om in te loggen. Nu werkt de app goed.

 

Geert

@GeertC Bedankt. Heb de app verwijderd opnieuw herstart, geïnstalleerd en het werkt weer 😷🤗👏🔝


Antoon1
Forum|alt.badge.img+1
  • Grand Master
  • 1129 reacties
  • 1 april 2020

@GeertC Te vroeg gejuicht. Krijg error code : -1007 bij openen en


Bennyyennhi
Forum|alt.badge.img
  • Practitioner
  • 86 reacties
  • 2 april 2020

Nee ik heb dat zelfde probleem met de app ook al van de nieuwe update een paar dagen terug . Die vraagt elke keer om via wifi in te loggen wat altijd zo is bij mij maar als je er op de link klikt blijft hij herhalen en gebeurt er niks dus je kunt niet op de app . Ook niet via Data. Heb de gsm ook herstart maar ook nog niet wat ik trouwens regelmatig doe met updates . Het is dan ook niet in mijn ogen de bedoeling dat je het weer moet installeren want je hebt net een nieuwe versie dus


Charlotte.D
Forum|alt.badge.img+4
  • Legend
  • 1759 reacties
  • 2 april 2020

Kan je toch even proberen met de app te verwijderen en via je mobiele data terug te installeren?


Martin
  • 33553 reacties
  • 2 april 2020

@Bennyyennhi Bij mijn pa is het toch in orde gekomen nadat hij de laatste versie opnieuw geïnstalleerd had, dus soms lukt het blijkbaar wel op die manier, maar we zullen maar wachten op de oplossing van een kenner.


Antoon1
Forum|alt.badge.img+1
  • Grand Master
  • 1129 reacties
  • 2 april 2020
Martin schreef:

@Bennyyennhi Bij mijn pa is het toch in orde gekomen nadat hij de laatste versie opnieuw geïnstalleerd had, dus soms lukt het blijkbaar wel op die manier, maar we zullen maar wachten op de oplossing van een kenner.

@Martin Was dit met iPhone of Samsung 😷🤔


Antoon1
Forum|alt.badge.img+1
  • Grand Master
  • 1129 reacties
  • 2 april 2020
Charlotte.D schreef:

Kan je toch even proberen met de app te verwijderen en via je mobiele data terug te installeren?

@Charlotte.D Heb dit gisteren allemaal gedaan op mijn iPhone. In het begin werkte het even maar nu gaat alles op alleen als ik In Deals of Experirence wil deelnemen dan krijg ik een error code : - 1007. En gaat de app niet verder de rest werkt wel goed. Mvg, Antoon 😷🤔😉


Bennyyennhi
Forum|alt.badge.img
  • Practitioner
  • 86 reacties
  • 2 april 2020

Heb hem weer nu geïnstalleerd. En hij doet het ga het ook in het oog houden of het idd blijft ik heb er anders nooit problemen mee en ben er altijd tevreden over alvast hoor . En het is een android nokia 7.1 ,


Martin
  • 33553 reacties
  • 2 april 2020
Antoon1 schreef:
Martin schreef:

@Bennyyennhi Bij mijn pa is het toch in orde gekomen nadat hij de laatste versie opnieuw geïnstalleerd had, dus soms lukt het blijkbaar wel op die manier, maar we zullen maar wachten op de oplossing van een kenner.

@Martin Was dit met iPhone of Samsung 😷🤔

Samsung


Antoon1
Forum|alt.badge.img+1
  • Grand Master
  • 1129 reacties
  • 10 mei 2020

Kan iemand mij helpen. Krijg nog steeds bij Deals en Experience deze melding : Error loading page. Domain: NSUBL Error Domain.  Error Code : -1007.  Description : too many HTTP redirects. Alles gedaan afgehaald opnieuw terug gezet op 4G niets helpt. Kan niet mee doen met Enjoy. Heb iPhone en iPad. Alvast bedankt. 


Martin
  • 33553 reacties
  • 10 mei 2020

heb je al eens geprobeerd op de laptop/pc met http:// ipv https://


Antoon1
Forum|alt.badge.img+1
  • Grand Master
  • 1129 reacties
  • 10 mei 2020

@Martin. Nee maar deze app is toch speciaal ontwikkeld voor de smartphones en padjes 😷🤔🤗


Martin
  • 33553 reacties
  • 10 mei 2020

inderdaad maar was gewoon om te weten of het langs deze web versie wel werkt 


Antoon1
Forum|alt.badge.img+1
  • Grand Master
  • 1129 reacties
  • 10 mei 2020

@Martin. Bedankt ga dit vandaag proberen 😷😉


Forum|alt.badge.img+3

Martin
  • 33553 reacties
  • 10 mei 2020

gaat precies wel over een ander errror


Forum|alt.badge.img+3

Een NSUBL error heeft meestal te maken met DNS en zou je kunnen oplossen door uit te voeren wat er in mijn vorige post staat. Klopt inderdaad niet dezelfde error code maar gaat ook over een domain error. 


Martin
  • 33553 reacties
  • 10 mei 2020

ben weeral benieuwd of dit  @Antoon1 zijn probleem wel zal kunnen oplossen.