Vraag

Moeilijkheden met e-press HLN

  • 23 September 2021
  • 53 reacties
  • 844 Bekeken


Toon eerste bericht
This topic has been closed for comments

53 reacties

Gewoon afwachten tot een Proximus forummedewerker hier de draad opneemt om je verder te helpen en ondertussen best (indien nog niet gebeurd), zoveel mogelijk privégegevens invullen/aanvullen in je → ForumProfiel, in de met "privé aangeduide tekstvelden, enkel proximusmedewerkers kunnen deze info bekijken. Klik tenslotte onderaan links op "sla wijzigingen op"
In het vak "Ticket (Privé)" kun je bv. nog bijkomende informatie zetten.
Zodat de Proximus forummedewerkers hiermee verder kunnen van zodra ze hier de draad opnemen.

Reputatie 4
Badge +2

Kom niks verder. Bij HLN staat geen klantennummer gelinkt.

Ik krijg steeds het scherm “Er ging iets mis”.

 Hebben jullie een GID-code voor me dan kan ik het nog eens via HLN proberen.

Zou het een oplossing zijn met mijn notebook naar de Belgacom winkel te gaan?

Ter info; ook hier een vraag om de GID code → HLN vraagt de GID code voor epress | Proximus Forum